Back-up terugplaatsen... Wat met beheerder?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
ITR-Boy

Back-up terugplaatsen... Wat met beheerder?

Bericht door ITR-Boy » 12 sep 2006, 10:58

Ik ga een forum overnemen van iemand die ermee stopt, en heb dus een back-up bestandje gekregen, nu vraag ik mij af als ik dit bestand terugplaats wordt dan de vorige eigenaar terug beheerder, worden die zijn paswoorden terug gezet, want het is wel de bedoeling dat ik beheerder word natuurlijk

Salomon

Bericht door Salomon » 12 sep 2006, 12:57

Ja, dan wordt hij weer beheerder (tenminste: Als die backup is gemaakt VOOR jij beheerder werdt)
Maar lees bv. dit artikel: http://www.phpbb.nl/kb.php?mode=article&k=170
Laatst gewijzigd door Salomon op 12 sep 2006, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Raimon
Contacteer:

Re: Back-up terugplaatsen... Wat met beheerder?

Bericht door Raimon » 12 sep 2006, 13:02

ITR-Boy schreef:Ik ga een forum overnemen van iemand die ermee stopt, en heb dus een back-up bestandje gekregen, nu vraag ik mij af als ik dit bestand terugplaats wordt dan de vorige eigenaar terug beheerder, worden die zijn paswoorden terug gezet, want het is wel de bedoeling dat ik beheerder word natuurlijk
Dat ligt er deels aan, van waneer de backup is.
Een beetje kort uitleggen wat de backup doet:

Een backup zet alle data , van wanneer de backup is genomen weer in jou database.
De data die er nu instaat wordt vervangen door de backup, dit geldt alleen voor heel het forum, dus het ligt gewoon aan van wanneer de backup is genomen.
Is dat voordat jij beheerder bent geweest of erna?

ITR-Boy

Bericht door ITR-Boy » 12 sep 2006, 22:37

Is van voor ik beheerder ben ik wilde gewoon niet dat het forum verdween en ben dan direct een vervangend forum gaan maken.

jopo

Bericht door jopo » 12 sep 2006, 23:49

Toch geen probleem, neem ik aan. Installeer alles, en verwijder daarna de permissies van deze persoon. Als vrienden uit elkaar gegaan of niet?

Gesloten