Site blanco

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Makavelibrox
Contacteer:

Site blanco

Bericht door Makavelibrox » 02 jul 2006, 15:47

Beste mensen,

Het begon allemaal een uurtje terug, ik wilde de nieuwste versie van Categories Hierarchy erop zetten en heb dat dus ook gedaan, gebruik gemaakt van de installed functie.
Aangezien mijn phpBb al 2.0.21 was, hoefde ik enkel de files te vervangen door de nieuwe premodded files en heb dat gedaan.
Na wat omwegen was het me gelukt de boel werkend te krijgen.

Daarna wilde ik mijn Arcade MOD er ook weer opzetten, zo gezegd, zo gedaan, ik moest 3 files editten en heb dat naar behoren gedaan.
Toen ik op mijn site kwam, zag ik een blanco scherm.

Dus ik als de wiedeweer de 3 aangepaste files vervangen met mn back-up's
Maar wat bleek? hetzelfde probleem.

Op dnstools krijg ik deze melding:

Code: Selecteer alles

Warning: mysql_connect(): Host '72.232.11.202' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts' in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 9

Warning: mysql_select_db(): Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 10

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 10

Warning: mysql_query(): Access denied for user 'nobody'@'localhost' (using password: NO) in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 18

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 18

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 21
Welcome visitor!

Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/dnstools/public_html/include/greet.php on line 39
Iemand zei dat het zou kunnen dat mijn website is geblokt.
Als ik een plaatje op mijn FTP zet, is die gewoon te zien.
Hosting: PCExtreme

Kan het zijn dat mijn website geblokt is, en zoja, doorwat dan? :bier:

Bee

Bericht door Bee » 02 jul 2006, 21:10

De MySQL server op PCextreme is niet localhost, maar (ik dacht) db.pcextreme.nl :wink:
... Maar ik modereer (nog) niet.

Makavelibrox
Contacteer:

Bericht door Makavelibrox » 02 jul 2006, 21:25

Dat klopt helemaal, maar ik heb daar niet aangezeten :lol:

Mijn config.php geeft aan:

Code: Selecteer alles

$dbhost = 'db.pcextreme.nl'
Daarbij komt dat ik de install ook niet kan bereiken om het eventueel opnieuw te doen :bier:

Bee

Bericht door Bee » 02 jul 2006, 21:27

Ik zie nu een 403 fout, ligt dus helemaal niet aan de MySQL.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Makavelibrox
Contacteer:

Bericht door Makavelibrox » 02 jul 2006, 21:29

Dat komt omdat ik aan de .htaccess aan het klooien was, ik zal het direct eraf halen, zodat jij rustig kan rondneuzen :lol:

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 03 jul 2006, 08:47

Loop CH nog eens na. Die mysql fout is niet van jouw site, maar van dnstools ;)

Gesloten