Den doe ik eens een vraagje:
Ik heb mijn fora draaien op een thuis server,gekoppeld aan een domein.Alle servers draaien hier op W2K3 web edition.Mysql 4x en php.
Vanwege de diverse mods die ik op de fora heb staan,update ik altijd met een "code's only".Dit werkte tot nu toe altijd eigenlijk perfect....wijzigingen,aanbrengen,update_to_latest.php draaien...en klaar.
Heb dit nu ook al vier keer geprobeerd,maar zodra ik update to latest draai krijg ik een foutmelding in beeld waarbij word verwezen naar de regel 46 en 47 uit de update to latest.php. en vervolgens dat hij niet kan verbinden met de database.Ik heb zowel aan de software als aan de mods niks verandert sinds de laatste paar update's.Ook heb ik geen fire wall of virus scanner veranderd.....dus in feite zou alles moeten werken?Maar na vier pogingen heb ik het maar eens opgegeven.
Code: Selecteer alles
Warning: main(./../extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\wwwroot\phpbb1\update_to_latest.php on line 46
Warning: main(): Failed opening './../extension.inc' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\wwwroot\phpbb1\update_to_latest.php on line 46
Notice: Undefined variable: phpEx in C:\Inetpub\wwwroot\phpbb1\update_to_latest.php on line 47
Warning: main(./../config.): failed to open stream: No such file or directory in C:\Inetpub\wwwroot\phpbb1\update_to_latest.php on line 47
Warning: main(): Failed opening './../config.' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\Inetpub\wwwroot\phpbb1\update_to_latest.php on line 47
Please read: INSTALL.html before attempting to update.
Heeft iemand een suggestie of tip,want het zal wel zo wezen dat ik iets simpels over het hoofd zie,maar na drie dagen zie ik het niet meer zo helder
Jikker.[/code]