Ik heb hier al gezocht of ik een andwoordt kon vinden hier maar het is mij niet duidelijk geworden of je googlebot kan weren van je forum, maar niet van je site.
Reden; googlebot slurpt steeds meer gb van mijn server, als het zo doorgaat deze maand 19,5 gb (vorige maand was het 15,3)
Op een gegeven moment kom ik aan het maximum van mijn capaciteit.
Daarom wil ik googlebot van me forum weren, omdat daar het meeste schade wordt aangericht.
Maar hij mag niet van me website die op de zelfde server staan geweerd worden.
Is dit mogelijk en zoja hoe (heb zelf niet veel verstand van php...)
Ik wou van de gelegenheid gebruik maken om het volgende kwijt te kunnen;
Google is erg verkeerd bezig en dit gaat a verechts werken, ik heb al wat forums gezien die door het dataverkeer van googlebot permanent of tijdelijk offline zijn gegaan.
Andere forums weren hem.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn?, hier moet google wat aan doen, bv minder vaak forums lastig vallen met googlebot, hoogstens eens per maand of zo.
googlebot weren van forum, maar niet van site
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
googlebot weren van forum, maar niet van site
Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
ow w8, als ik die in de map forum zet bij de index.php dan zoekt googlebot niet in die map, dus adres url/forum/ maar wel in de andere mappen bv url/paginas en dus pagina's die niet in die forum map zitten worden wel geindexeerd?
(rare zin hopelijk snap je het
)
(rare zin hopelijk snap je het

Laatst gewijzigd door Bobbelingman op 09 jul 2007, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.