Language Packet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Language Packet
hoe kan ik mijn language taal (board taal) van engels naar nederlands doen, het packet dutch packet zelf heb ik al in mijn bestand ik weet alleen niet hoe ik het kan oploaden naar myn forum
oke bedankt voor de tip ik ben BIJNA klaar, maar nu heb ik toch je hulp nodig voor iets vaags namelijk:
Let op: Bij enkele hosts moet je de gegevens op deze manier invullen:
Database server hostname/DSN = localhost
Jouw databasenaam = phpbb
Databasegebruikersnaam = gebruikersnaam
Databasewachtwoord = xxxxxx
Na alles ingevuld te hebben klik je op "start installatie" en als alles goed is ingevuld krijg je nu een bevestiging te zien:
Dit is niet het geval en op die install page staat dit:
Mocht je een een foutmelding krijgen met de tekst: "Could not connect to database" dan is er iets in de database configuratie verkeerd ingevuld. Klik op de back/vorige button in je webbrowser en probeer het nogmaals om er zeker van te zijn dat je geen typo hebt gemaakt. Lukt het dan nog niet, probeer het met andere gegevens.
Klik nu op "rond installatie af" en vervolgens krijg je dit scherm te zien:
probeer het met wat andere gegevens nou ik ben geen computer freak dus ik weet ECHT niet wat ik kan invullen inplaats van die install page
dus nu aan jullie de vraag wat moet ik doen?
Let op: Bij enkele hosts moet je de gegevens op deze manier invullen:
Database server hostname/DSN = localhost
Jouw databasenaam = phpbb
Databasegebruikersnaam = gebruikersnaam
Databasewachtwoord = xxxxxx
Na alles ingevuld te hebben klik je op "start installatie" en als alles goed is ingevuld krijg je nu een bevestiging te zien:
Dit is niet het geval en op die install page staat dit:
Mocht je een een foutmelding krijgen met de tekst: "Could not connect to database" dan is er iets in de database configuratie verkeerd ingevuld. Klik op de back/vorige button in je webbrowser en probeer het nogmaals om er zeker van te zijn dat je geen typo hebt gemaakt. Lukt het dan nog niet, probeer het met andere gegevens.
Klik nu op "rond installatie af" en vervolgens krijg je dit scherm te zien:
probeer het met wat andere gegevens nou ik ben geen computer freak dus ik weet ECHT niet wat ik kan invullen inplaats van die install page
dus nu aan jullie de vraag wat moet ik doen?
Lol laat dat maar zitten eff snel een vraagje is het niet handiger om gewoon een bestandje te kunnen oploaden naar je forum zoals smilies?
zo kan je gewoon dutch packet downen en gelyk neer gooie op je forum.
hoop dat dit ooit nog eens komt, en is het waar dat nu ik by een andere host ben al mijn post en members weg gaan, omdat ik nu dus dutch heb en by een andere host zit?
zo kan je gewoon dutch packet downen en gelyk neer gooie op je forum.
hoop dat dit ooit nog eens komt, en is het waar dat nu ik by een andere host ben al mijn post en members weg gaan, omdat ik nu dus dutch heb en by een andere host zit?