Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
carpflashes.nl
-
Contacteer:
Bericht
door carpflashes.nl » 30 jan 2006, 10:23
Ik had een vraag
is het mogelijk om in de kennisbank ook iets te maken wat men kan doen tegen bots.
er staat best veel over wat men moet doen als men gehackt is maar er is eigelijk niks te vinden over bots, alleen dan in de support
Er staat zoveel veel over bots op het forum dan men door de bomen het bos niet meer ziet.
is dit mogelijk??
-
XGE_Lithium
-
Contacteer:
Bericht
door XGE_Lithium » 30 jan 2006, 16:14
carpflashes.nl schreef:Ik had een vraag
is het mogelijk om in de kennisbank ook iets te maken wat men kan doen tegen bots.
er staat best veel over wat men moet doen als men gehackt is maar er is eigelijk niks te vinden over bots, alleen dan in de support
Er staat zoveel veel over bots op het forum dan men door de bomen het bos niet meer ziet.
is dit mogelijk??
Tuurlijk
klikkerdeklik!.
Verder zijn hier wel vaker dingen over gezegd hoor. Gebruik maar eens de Zoekfunctie

-
carpflashes.nl
-
Contacteer:
Bericht
door carpflashes.nl » 31 jan 2006, 15:53
dat er wel vaker dingen over gezegd zijn dat weet ik

maar het lijk me toch handig als er iets in de kennisbank komt wat je bv kunt doen tegen bots.
want alleen een tekst document plaatsen met robots.txt dat help volgens mij niet echt veel en ip nummers bannen is een oplossing maar erg tijdrovend.
-
XGE_Lithium
-
Contacteer:
Bericht
door XGE_Lithium » 31 jan 2006, 18:19
carpflashes.nl schreef:dat er wel vaker dingen over gezegd zijn dat weet ik

maar het lijk me toch handig als er iets in de kennisbank komt wat je bv kunt doen tegen bots.
want alleen een tekst document plaatsen met robots.txt dat help volgens mij niet echt veel en ip nummers bannen is een oplossing maar erg tijdrovend.
Das inderdaad een leuk idee. Ik zal er eens naar kijken