Ik heb een vraagje...ik heb een paar dagen geleden een Iphorum opgestart, maar eerlijk gezegd heb ik daar helemaal geen verstand van.
Als je zo'n forum opstart, krijg je automatisch een inlognaam die begint met FID en eindigt met een heel lang nummer. Nu begreep ik, dat het het makkelijkste was om nog een account aan te maken, gewoon onder een andere naam, en jezelf dan op die andere account admin rechten te geven. Nou heb ik dat dus gedaan, maar ik kom er echt niet uit hoe ik mezelf dan die admin rechten kan geven.
Ik heb ingelogt onder mijn FID naam, en dan naar administratiepaneel, en dan? Groepsbeheer waarschijnlijk, en dan permissies? Maar dan kan ik alleen kiezen uit simpele modus en uitgebreide modus, maar volgens mij nog niet iemand admin maken...
Wie biedt hulp?
Hoe maak ik iemand Admin?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- XGE_Lithium
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
1. Administration Panel
2. User Management (onderaan)
3. User Permissies
4. User level wijzigen van User naar Admin
En anders moet je hier nog even lezen:
http://www.phpbb.com/support/guide/#section3_5_4_1
2. User Management (onderaan)
3. User Permissies
4. User level wijzigen van User naar Admin
En anders moet je hier nog even lezen:

Ik probeer er even een printscreen van te maken, misschien is het dan duidelijker wat mijn probleem is
Edit: Screenshot lukt dus niet, mooi is dat, nu val ik helemaal door de mand als iemand die helemaal geen verstand heeft van dit soort dingen. Maar volgens mij is het wel gelukt toch nu om mezelf admin te maken, ik log nu onder mijn eigen naam in en kan ook op het administratiepaneel! Bedankt iig iedereen!
Edit: Screenshot lukt dus niet, mooi is dat, nu val ik helemaal door de mand als iemand die helemaal geen verstand heeft van dit soort dingen. Maar volgens mij is het wel gelukt toch nu om mezelf admin te maken, ik log nu onder mijn eigen naam in en kan ook op het administratiepaneel! Bedankt iig iedereen!