CTracker geeft aan:
-PHP versie 4.3.10-16 dient geupdate te worden naar 4.4.2.
-PHP Safe Mode staat niet aan en dient wel aan te staan.
-PHP Globals staat aan en dient uit te staan.
Hoe serieus moet ik die meldingen opvatten en hoe pas ik dit aan!?
Je host heeft het er (waarschijnlijk) zelf opgezet en niet kant-en-klaar zoals een XAMPP instalatie. Dat bedoelde Bas ook nietdesmarties schreef:Bedankt voor je opmerkingen, Bas.
Als ik je goed begrijp heeft mijn host dus een kant en klaar (zo uit de doos) een systeempje geïnstalleerd op zijn server.
Hangt van je host af, maar als gebruiker moet je je daar niet al te druk om maken.Heeft het zin om om een update te vragen van php?
JUIST wel zon kant en klaar pakketjeabcde schreef:Je host heeft het er (waarschijnlijk) zelf opgezet en niet kant-en-klaar zoals een XAMPP instalatie. Dat bedoelde Bas ook nietdesmarties schreef:Bedankt voor je opmerkingen, Bas.
Als ik je goed begrijp heeft mijn host dus een kant en klaar (zo uit de doos) een systeempje geïnstalleerd op zijn server..
Een kant en klaar pakketje php of serversoftware, geen XAMPP en dergelijken.paulus schreef:JUIST wel zon kant en klaar pakketjeabcde schreef:Je host heeft het er (waarschijnlijk) zelf opgezet en niet kant-en-klaar zoals een XAMPP instalatie. Dat bedoelde Bas ook nietdesmarties schreef:Bedankt voor je opmerkingen, Bas.
Als ik je goed begrijp heeft mijn host dus een kant en klaar (zo uit de doos) een systeempje geïnstalleerd op zijn server..