Ben ik gehackt??
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ben ik gehackt??
Hoi, sinds 2 dagen kan ik via ws-ftp niet meer komen in de templates mappen - appalachia en subsilver-, alle andere mappen is geen probleem.
Log ik in via mijn provider (e-creative/e-hosted) en ga ik via het controle paneel naar die mappen dan zie ik ze wel en de inhoud ook.
Kan het zijn dat dat op de één of andere manier iets de ftp-toegang blokkeerd, de website werkt wel normaal.
groeten Arthur
Log ik in via mijn provider (e-creative/e-hosted) en ga ik via het controle paneel naar die mappen dan zie ik ze wel en de inhoud ook.
Kan het zijn dat dat op de één of andere manier iets de ftp-toegang blokkeerd, de website werkt wel normaal.
groeten Arthur
- Diablo Gamer
- Contacteer:
hacked
Heb effe snel die topics doorgelezen maar kom daar mijn probleem niet tegen.
Ik ben nog steeds admin zonder problemen, ziet er dus uit dat ik niet op die functie's gehacked ben.
Zoals eerder gezegd kan ik alleen de mappen met templates niet in, alle andere mappen wel dus ook mijn ftpaccount werkt goed.
Misschien nog andere suggesties, anders de boel maar weer opnieuw installeren
groeten Arthur
Ik ben nog steeds admin zonder problemen, ziet er dus uit dat ik niet op die functie's gehacked ben.
Zoals eerder gezegd kan ik alleen de mappen met templates niet in, alle andere mappen wel dus ook mijn ftpaccount werkt goed.
Misschien nog andere suggesties, anders de boel maar weer opnieuw installeren
groeten Arthur
- Diablo Gamer
- Contacteer:
hack
Vreemdem zaak, kom thuis, test nog eens, werkt niet, zet passief uit en werkt wel, zet passief weer aan en werkt nog steeds.
Ik wordt gek!!!
affen het werkt dus schijnbaar goed, moet dus echt iets met ws-ftp geweest zijn, werk er al jaren mee maar nog dit meegemaakt..
groeten en bedankt voor de respons
Arthur
Ik wordt gek!!!
affen het werkt dus schijnbaar goed, moet dus echt iets met ws-ftp geweest zijn, werk er al jaren mee maar nog dit meegemaakt..
groeten en bedankt voor de respons
Arthur
Neem: http://filezilla.sf.net Fire zilla.
Ik heb dat probleem ook gehat. Je moet alles selecteren in de map THEMPLATE [CTRL A] en de premissies van alle mappen op 777
Ik heb dat probleem ook gehat. Je moet alles selecteren in de map THEMPLATE [CTRL A] en de premissies van alle mappen op 777
haai
Eh, de template map hoeft helemaal geen 777 te hebben hoor.hendry schreef:Neem: http://filezilla.sf.net Fire zilla.
Vreemd genoeg werkte wel dat bij mij. Dat 777 toen zag ik alle mappen weerpaulus schreef:Eh, de template map hoeft helemaal geen 777 te hebben hoor.hendry schreef:Neem: http://filezilla.sf.net Fire zilla.

haai
Dat is niet helemaal waar coen. Als je als root user de map /usr/www chmod naar 000, dan kan alleen de root user er nog maar bij, en verder geen eenProphecy schreef:Het CHMODden is niet van invloed voor het FTP'en...hendry schreef:Vreemd genoeg werkte wel dat bij mij. Dat 777 toen zag ik alle mappen weer
Dat is alleen voor scripts en mensen die door je folders gaan browsen...