[JS?] Automatische submit reply form [opgelost]
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[JS?] Automatische submit reply form [opgelost]
Hey mede phpbb'ers!
Ik ben bezig met een script dat in bepaalde fora een popup opent als je op posting.php komt in dat betreffende forum.
De info die je in de pop-up in een formulier invult komt (na submit) in de textarea van het hoofdwindow (de textarea waar ik nu dit bericht typ) en wordt de popup gesloten.
Na het automatisch sluiten van die popup wil ik dat er automatisch wordt gereplyed en dus niks meer aan het bericht gedaan kan worden.
Door het gebruik van
document.post.submit()
wil het niet werken omdat ik dan hetzelfde venster (posting.php) terugkrijg met een lege textarea.
De Checkform() heb ik bij het vele proberen ook uitgeschakeld en daar lag het niet aan.
Wie kan me helpen?!
Bij voorbaat dank.
Ik ben bezig met een script dat in bepaalde fora een popup opent als je op posting.php komt in dat betreffende forum.
De info die je in de pop-up in een formulier invult komt (na submit) in de textarea van het hoofdwindow (de textarea waar ik nu dit bericht typ) en wordt de popup gesloten.
Na het automatisch sluiten van die popup wil ik dat er automatisch wordt gereplyed en dus niks meer aan het bericht gedaan kan worden.
Door het gebruik van
document.post.submit()
wil het niet werken omdat ik dan hetzelfde venster (posting.php) terugkrijg met een lege textarea.
De Checkform() heb ik bij het vele proberen ook uitgeschakeld en daar lag het niet aan.
Wie kan me helpen?!
Bij voorbaat dank.
Laatst gewijzigd door devw!z op 04 jan 2006, 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.
je moet dan instellen
uitvoeren in het geopende scherm (dus popup)
Ik weet niet precies of die code werkt.. maar zoiets moet het zijn....
Code: Selecteer alles
opener.formname.textareaname.value = document.post.textareaname.value;
opener.formname.textareaname.submit();
window.close();
Ik weet niet precies of die code werkt.. maar zoiets moet het zijn....
Hey, bedankt voor je snelle reply.
Maar ik heb het al werkend dat het child window iets kopieert naar het parent window, dat is geen probleem.
Je kunt alleen niet het opener form submitten zonder dat het andere is geclosed.
En het probleem is dat een automatic submit niet werkt in het phpbb reactie formulier.
Blijkbaar moet er echt op OK worden gedrukt. Anders submit die wel iets, maar toch weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel, je komt dan gewoon weer op posting.php uit.
Maar ik heb het al werkend dat het child window iets kopieert naar het parent window, dat is geen probleem.
Je kunt alleen niet het opener form submitten zonder dat het andere is geclosed.
En het probleem is dat een automatic submit niet werkt in het phpbb reactie formulier.
Blijkbaar moet er echt op OK worden gedrukt. Anders submit die wel iets, maar toch weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel, je komt dan gewoon weer op posting.php uit.
dan moet het zo denk ik
geef ff je mailadres dan.. dan voeg ik je toe op msn.. (ff in een pbtje)
Code: Selecteer alles
opener.formname.buttonname.click();