HOi, ik heb op mijn eigen server myadmin 2.6.4-pl1 draaien en daarmee een backup gemaakt van mijn lokale dbase.
Op de server van mijn host wil ik via myadmin deze backup instaleren maar dat lukt niet, waarschijnlijk omdat daar een andere versie (2.6.0-pl3) gebruikt wordt. heeft iemand een idee hoe dit probleem te omzeilen??
groeten Arthur
Php (myadmin) versie probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

backup
28kb, kun je niet echt groot noemen, heb diverse bestanden geprobeerd, lukken geen van allen echter een backup die ik op de host maak kan ik wel gewoon weer importeren, het enige veschil wat ik kan vinden is dat de versie op de host ouder is dan ik hier heb.
Kan misschien de oudere versie van myadmin geen backup's aan van een nieuwere versie??
Misschien is het een probleem van mysql versie, thuis draai ik 3.23.51-nt en mijn host draait 4.1.14-nt.
Of misschien een combinatie van beide??
Al met al een puzzeltje dus.
Kan misschien de oudere versie van myadmin geen backup's aan van een nieuwere versie??
Misschien is het een probleem van mysql versie, thuis draai ik 3.23.51-nt en mijn host draait 4.1.14-nt.
Of misschien een combinatie van beide??
Al met al een puzzeltje dus.
nee denk dat bee gelijk heeft moet je maar even zoeken achter bigdump ...
-- edit
welke error krijg je , het is inderdaat zo dat een nieuwe versie van mysql niet kan worden uitgevoert op een oudere versie .
-- edit
welke error krijg je , het is inderdaat zo dat een nieuwe versie van mysql niet kan worden uitgevoert op een oudere versie .
Laatst gewijzigd door svenn op 08 dec 2005, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.