query executeren...
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

query executeren...
Hoe kan ik van een query een .php bestand maken die ik kan runnen zodat hij connectie maakt met Mysql en de query uitvoert???
Thanx
Thanx
Perfect deze site THANX!
Maar nu heb ik nog 1 vraagje.
Dit is mijn .php bestand wat eruit kwam (ik heb mijn query even weggelaten)
Het werkt perfect, echter ik MOET zijn ingelogd als administrator, bestaat er een manier om de username & password in deze .php te zetten zodat ik niet ingelogd hoef te zijn als admin, ???
Maar nu heb ik nog 1 vraagje.
Dit is mijn .php bestand wat eruit kwam (ik heb mijn query even weggelaten)
Het werkt perfect, echter ik MOET zijn ingelogd als administrator, bestaat er een manier om de username & password in deze .php te zetten zodat ik niet ingelogd hoef te zijn als admin, ???
Laatst gewijzigd door gies op 06 sep 2005, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Code: Selecteer alles
if( $userdata['user_level'] != ADMIN )
{
message_die(GENERAL_MESSAGE, 'You are not authorised to access this page');
}
Als ik als administrator ben ingelogd kan ik die .php file gewoon runnen en werkt het perfect.
Ik wil echter dat ik gewoon in mijn browser de .php file kan intoetsen en dat hij dan die .php file uitvoert.
Dus denk ik dat je toch ergens de naam van je sql moet invoeren, met de mysql inloggegevens ?
Want als ik user_level in username verander en admin in "gies" vraagt hij me nog steeds om in te loggen.
Thanx
Ik wil echter dat ik gewoon in mijn browser de .php file kan intoetsen en dat hij dan die .php file uitvoert.
Dus denk ik dat je toch ergens de naam van je sql moet invoeren, met de mysql inloggegevens ?
Want als ik user_level in username verander en admin in "gies" vraagt hij me nog steeds om in te loggen.
Thanx
Of je schrijft zelf een script:
Aub
Code: Selecteer alles
<?php
/////////////////
// Query script
// Geschreven door Epox
// Contact @ nieekk@hotmail.com
////////////////
$db mysql_connect("localhost", "username", "password")
or die("MySQL Error: " . mysql_error();
mysql_select_db("je_database", $db);
$sql = "hier_je_query";
$resultaat = mysql_query($sql);
mysql_close($db);
?>
éépoks