NCRV en TROS laten bezoekers fora controleren
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Om misbruik te voorkomen is het misschien niet zo handig om dat helemaal uit te gaan leggen. Want waterdicht is natuurlijk geen enkel systeem, maar op zich denk ik dat ze mensen met een "afwijkende mening" vrij snel zullen ontdekken. En gebeurt dat vaak, dan ben je op een dag ineens geen moderator meer... 

1 + 1 = 3
-
"Jullie" ?
Als je het er niet mee eens bent, mail je waarschijnlijk iemand van de redactie. De redactie bepaald of een bericht echt verdwijnt of niet. Stel dat 10 moderators zich aan een bepaalde thread storen, maar de redactie vind de discussie verder wel in orde, dan blijf ie gewoon staan.
Needless to say: dit systeem zal uiteraard niet volledig autonoom ingezet worden in de zgn. "probleemfora", dwz. fora waar de boel vrij snel uit de hand loopt. Daar zal de redactie zelf ook een oogje in het zeil houden. Maar het helpt wel om sneller de probleemgevallen te traceren.
Als je het er niet mee eens bent, mail je waarschijnlijk iemand van de redactie. De redactie bepaald of een bericht echt verdwijnt of niet. Stel dat 10 moderators zich aan een bepaalde thread storen, maar de redactie vind de discussie verder wel in orde, dan blijf ie gewoon staan.
Needless to say: dit systeem zal uiteraard niet volledig autonoom ingezet worden in de zgn. "probleemfora", dwz. fora waar de boel vrij snel uit de hand loopt. Daar zal de redactie zelf ook een oogje in het zeil houden. Maar het helpt wel om sneller de probleemgevallen te traceren.
1 + 1 = 3
Nouja, jullie algemeen TROS, al zul je niet in de redactie zitten maar in het development team.Ronald Kools schreef:"Jullie" ?
Kijk, er kan gewoon over gediscussiëert worden. Ik ben benieuwd ik ga het volgen.Ronald Kools schreef:Als je het er niet mee eens bent, mail je waarschijnlijk iemand van de redactie. De redactie bepaald of een bericht echt verdwijnt of niet. Stel dat 10 moderators zich aan een bepaalde thread storen, maar de redactie vind de discussie verder wel in orde, dan blijf ie gewoon staan.
-
Uhm, van welk forum? Ik werk niet bij de NCRV of Stand.nl als je dat bedoelt... 
Op zich hebben we hier zelf helemaal niets voor ontwikkelt, da's allemaal extern gedaan. We gaan het alleen inzetten en ook dat gaat eigenlijk straks min of meer buiten mij om. Dus welke policies er gelden zal gewoon aan de redactie en de omroep liggen.

Op zich hebben we hier zelf helemaal niets voor ontwikkelt, da's allemaal extern gedaan. We gaan het alleen inzetten en ook dat gaat eigenlijk straks min of meer buiten mij om. Dus welke policies er gelden zal gewoon aan de redactie en de omroep liggen.
Laatst gewijzigd door Ronald Kools op 12 jul 2005, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
1 + 1 = 3
Wat is jouw relatie dan precies met deze systemen? De maker ervan? Heb ik iets gemist in dit topic ofzo?Ronald Kools schreef:Uhm, van welk forum? Ik werk niet bij de NCRV of Stand.nl als je dat bedoelt...
Op zich hebben we hier ook helemaal niet voor ontwikkelt, da's allemaal extern gedaan. We gaan het alleen gebruiken.

-
Hoor ik vaker de laatste tijd!Ronald Kools schreef:Uhm, nee... ik heb het niet gemaakt (zie hierboven, je was vlugger dan ik kon tikken). Sterker nog, ik moet het nog in werking zien.![]()

Ik denk dat er ook op dit forum aardig wat mensen zijn die zo'n systeem intressant zullen vinden en dus graag die demo zouden zien!Ronald Kools schreef:We zouden vandaag eigenlijk een demo krijgen maar helaas ging dat niet door.

- WebSiteNet
- Contacteer:
http://forum.ncrv.nl/stand/Prophecy schreef:Ik denk dat er ook op dit forum aardig wat mensen zijn die zo'n systeem intressant zullen vinden en dus graag die demo zouden zien!Ronald Kools schreef:We zouden vandaag eigenlijk een demo krijgen maar helaas ging dat niet door.
Wij ontwikkelen phpBB niet nee.Derky schreef:ow bedoelen ze .com