Donker of licht...

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x

Wat is mooier???

Een donkere template.
4
21%
Een lichte template.
15
79%

Totaal aantal stemmen: 19

svenn
Contacteer:

toch

Bericht door svenn » 29 jun 2005, 09:11

wat weet ik had ik google gemaakt dan stond ik er nu in , google leest blijkbaar meer dan html , mijn html is correct , metas staan er elke dag verander ik me index en andere pagina's en toch raak ik er niet in , terwijl andere vanzelf worden geindexeert , dus hij leest niet puur de html

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 29 jun 2005, 10:46

Ik ga voor een lichter ontwerp, leest fijner en ziet er wat kleurrijker uit/rustiger uit. :bier:
Barki.nl

abcde

Re: toch

Bericht door abcde » 29 jun 2005, 11:20

svennson schreef:wat weet ik had ik google gemaakt dan stond ik er nu in , google leest blijkbaar meer dan html , mijn html is correct , metas staan er elke dag verander ik me index en andere pagina's en toch raak ik er niet in , terwijl andere vanzelf worden geindexeert , dus hij leest niet puur de html
Is je HTML wel gevalideerd? Google leest pure HTML/XHTML/XML (=tekst). Google houdt alleen niet van witte tekst op een witte achtergrond, dit wordt gezien als SPAM. Verder kan Google je misschien niet goed indexeren omdat de GoogleBot je site-structuur niet snapt (oplossing: gebruik een (Google)sitemap!).
Bijna 1500 posts!

Gesloten