Versiecheck via phpBB.nl ?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Maar nogmaals, ik denk niet dat de DEVELOPERS het leuk zullen vinden, omdat er een lag zal ontstaan, terwel het bij phpBB.com binnen 5 minuten na de release gedaan is.paulus schreef:Volgens mij kan jij mij niets verbieden wat ik daar doe. Als ik dat vanaf daar wil bieden, mag ik dat gewoon.
Ten tweede, ik denk dat het aantal mensen wat vertrouwen heeft in jouw site lager is dan in bijvoorbeeld phpbb.nl of phpbb.de, omdat die een officieële status hebben, en op phpBB.com staan vermeld.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik vind het slecht dat bepaalde zaken (dus niet dit punt in het bijzonder) niet worden opgepikt omdat deze blijkbaar afhankelijk zijn van enkele personen al enige tijd niet op het forum zijn geweest.
Niet dat ik hier deze mensen op aankijk, er zal best een goede reden voor zijn, echter het zou niet zo moeten zijn dat het forum en eventuele nieuwe toevoegingen, aanpassingen van functionaliteiten e.d. daardoor niet mogelijk zijn.
Jan.
Niet dat ik hier deze mensen op aankijk, er zal best een goede reden voor zijn, echter het zou niet zo moeten zijn dat het forum en eventuele nieuwe toevoegingen, aanpassingen van functionaliteiten e.d. daardoor niet mogelijk zijn.
Jan.
ik
ik denk dat je van een vlieg een olifant maakt , wat kan het de mensen schelen , of die pagina nu 3 seconden langer duurt of direct gaat , het is niet dat het een enorm verschil uit maakt , ...
vind het eigenlijk vrij nutteloos ...
vind het eigenlijk vrij nutteloos ...
hehe
idd kijk maar welke ik heb uitgebracht

Re: hehe
Van mij zijn ook niet allemaal even nuttigsvennson schreef:idd kijk maar welke ik heb uitgebracht![]()