MOD

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
daimen

MOD

Bericht door daimen » 16 mei 2005, 23:32

kunnen ze deze niet kant en klaar maken ?
want ze zeggen find line, replace en veel meer.

als ze het toch zelf hebben, dat ze dan de page geven, en die smijten we waar het moet, is toch beter dan te prutsen in die scripts,

Want , ik heb het al geprobeert meedere keren, en steeds is mijn forum naar de knoppen.

mods :( :(

als ik een huis bouw voor iemand, dan zal ik toch ook niet zeggen,
oke meneer, neem steen nr11 en find steen nr12 en leg hem erop
neem dan steen nr30 en bekijk hem, om terug te gaan naar steen nr 10

Dam (Waarom moelijk als het gemakelijk kan)

Lextravaganza

Re: MOD

Bericht door Lextravaganza » 17 mei 2005, 06:00

daimen schreef:kunnen ze deze niet kant en klaar maken ?
want ze zeggen find line, replace en veel meer.

als ze het toch zelf hebben, dat ze dan de page geven, en die smijten we waar het moet, is toch beter dan te prutsen in die scripts,

Want , ik heb het al geprobeert meedere keren, en steeds is mijn forum naar de knoppen.

mods :( :(

als ik een huis bouw voor iemand, dan zal ik toch ook niet zeggen,
oke meneer, neem steen nr11 en find steen nr12 en leg hem erop
neem dan steen nr30 en bekijk hem, om terug te gaan naar steen nr 10

Dam (Waarom moelijk als het gemakelijk kan)
Niet iedereen heeft een standaard forum... zodra je een andere style gebruikt ziet het er al anders uit. Dus is het vrij logisch dat je het zelf moet aanpassen.

Zorg dat als je mods toepast dat je altijd je files backupped, zodat als je een foutje maakt je het terug kan zetten...;)

Anita

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 17 mei 2005, 08:48

Maar denk nou eens na, dit zou alleen werken als je maar 1 mod wilt gebruiken, want zodra je daarna weer denkt van:
"Gut, laat ik eens een andere mod er neer zetten met de basisbestanden" .. dan zal deze niet meer werken omdat andere bestanden dan niet meer kloppen.
Dan kom ik even terug op dat huis, de bouw en de manier waarop het gebouwd wordt is toch echt wel belangrijk, en als je gaat modden met je huis zul je toch ook volgens een bepaald systeem weer op 'regel' 15 t/m 30 het oude moeten vervangen door het nieuwe en vast ook weer met andere 'bestanden' rekening moeten houden want anders werkt het niet en krijg je nooit die mooie serre. :bier:
Barki.nl

Gesloten