bewerken van antwoorden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
bewerken van antwoorden
Ik merk zojuist dat ik mijn post nog kan bewerken/wijzigen nadat er -in dit geval- door Paulus op geantwoord is. Hiermee kan een kwaadwillende gebruiker toch het antwoord dat op zijn oorspronkelijke post is gegeven belachelijk maken?
Ik hoop dat er een mod bestaat die het bewerken van een post verbiedt nadat er op geantwoord is. Ik begrijp niet dat dit toegestaan wordt.
Ik hoop dat er een mod bestaat die het bewerken van een post verbiedt nadat er op geantwoord is. Ik begrijp niet dat dit toegestaan wordt.
Je mag je eigen berichten uiteraard wijzigen, dat lijkt me meer dan logisch, om bijvoorbeeld een spelfout te wijzigen.
Ja, er is een mogelijkheid om het bewerken uit te zetten.
Ja, er is een mogelijkheid om het bewerken uit te zetten.
Laatst gewijzigd door abcde op 06 mei 2005, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Bijna 1500 posts!
Je kan het bewerken van een post in het totaal verbieden, door de permissies aan te passen.
Je kan alleen je eigen posts aanpassen, tenzij je (in de meeste gevallen) moderator bent van dat forum, en beheerders kunnen posts altijd aanpassen.
Als jij dus in je bericht een aantal smerige plaatjes zet, dan bewerk ik die post, zodat die eruit zijn.
Je kan alleen je eigen posts aanpassen, tenzij je (in de meeste gevallen) moderator bent van dat forum, en beheerders kunnen posts altijd aanpassen.
Als jij dus in je bericht een aantal smerige plaatjes zet, dan bewerk ik die post, zodat die eruit zijn.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
Die mogelijkheid is er misschien, maar ik heb dan wel het gevoel dat ik het kind met het badwater wegspoel. De mogelijkheid om een bericht te wijzigen wil ik graag open laten tot erop geantwoord is. Ik vind dit zo`n logiche gedachte dat het mij verbaast dat die mogelijkheid zo moeilijk voorhanden is (intussen heb ik al 2 1/2 uur op http://www.phpbbhacks.com rondgestruind in de hoop een mod te vindenbee schreef:Je kan het bewerken van een post in het totaal verbieden, door de permissies aan te passen.
die dit wel kan bewerkstelliggen. helaas......(nog) niet gevonden.
Ben ik nou de enige die zich hier druk om maakt?
Wie maakt mij duidelijk dat ik het belang hiervan overdrijf?
Open viewtopic.php
ZoekVervang metCode: Selecteer alles
if ( ( $userdata['user_id'] == $poster_id && $is_auth['auth_edit'] ) || $is_auth['auth_mod'] )
Open posting.phpCode: Selecteer alles
if ( ( $userdata['user_id'] == $poster_id && $is_auth['auth_edit'] && $forum_topic_data['topic_last_post_id'] == $postrow[$i]['post_id'] ) || $is_auth['auth_mod'] )
ZoekZet erachterCode: Selecteer alles
else if ( !$post_data['edit_poll'] && !$is_auth['auth_mod'] && ( $mode == 'poll_delete' || $poll_delete ) ) { message_die(GENERAL_MESSAGE, $lang['Cannot_delete_poll']); }
Open languages/lang_english/lang_main.php (doe dit voor elke lang_xxx map, elke taal dus)Code: Selecteer alles
else if ( !$post_data['last_post'] && !$is_auth['auth_mod'] && $mode == 'editpost' ) { message_die(GENERAL_MESSAGE, $lang['Cannot_edit_replied']); }
ZoekZet erachterCode: Selecteer alles
$lang['Cannot_delete_replied'] = 'Sorry, but you may not delete posts that have been replied to.';
Code: Selecteer alles
$lang['Cannot_edit_replied'] = 'Sorry, but you may not edit posts that have been replied to.';
Laatst gewijzigd door Luuk op 07 mei 2005, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
De mod doet wat ik wil, maar helaas ook meer dan ik wil.
De mogelijkheid om het geposte bericht (door de inzender) te laten bewerken tot erop geantwoord is bestaat ook niet meer.
Het resultaat is dus eigenlijk hetzelfde als met de methode die Bee voorstelde. Jammer, maar ik zal het ermee moeten doen vrees ik.
Bedankt in elk geval voor jullie tijd en aandacht.
De mogelijkheid om het geposte bericht (door de inzender) te laten bewerken tot erop geantwoord is bestaat ook niet meer.
Het resultaat is dus eigenlijk hetzelfde als met de methode die Bee voorstelde. Jammer, maar ik zal het ermee moeten doen vrees ik.
Bedankt in elk geval voor jullie tijd en aandacht.
-
- Contacteer:
Dat laatste klinkt heel geruststellendLuuk schreef:Probeer dan eens zo, ik heb de eerste aangepast. Alles gaat hoor

De mod werkt nu perfect want dit is precies wat ik bedoel.
Niet alleen kan de post niet meer bewerkt worden nadat erop geantwoord is, ook de knop "wijzig" is verdwenen.
Bedankt voor je werk!