Gebruikers verwijderen!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Waar hebben we het nu over, gebruikersnamen ... pfff wat een probleem zeg.bee schreef:Nogmaals, ik vind het een goed idee, want de naam die ik oorspronkelijk wou bij het registreren, Bas, wordt nu door iemand gebruikt die heel lang geleden 3 berichten heeft gepost, maar daar nooit antwoord op heeft gekregen

Wat ik wel een goed idee vind is om alle (sinds x aantal dagen) leden die nooit zijn ingelogd eraf te gooien maar om nou gasten zonder posts eruit te gooien vind ik een beetje te .. al kun je van de andere kant weer zeggen "dan meld je je maar weer aan". 8)
Barki.nl
- WebSiteNet
- Contacteer:
We hebben het gedaan omdat er al heel veel namen bezet waren. En het idee was er al voor dat Stef(kuh) van naam wilde veranderen.
Als je niks post heb je aan dat account eigenlijk helemaal niks. De weinige downloads vallen ook op andere plekken te downloaden.
Om ruimte gaat het niet. Dat schijnt er volgens spikey genoeg te zijn. Het gaat er echt om dat er weer wat namen vrij komen (zoals fred en stef?).
Als je niks post heb je aan dat account eigenlijk helemaal niks. De weinige downloads vallen ook op andere plekken te downloaden.
Om ruimte gaat het niet. Dat schijnt er volgens spikey genoeg te zijn. Het gaat er echt om dat er weer wat namen vrij komen (zoals fred en stef?).
geef phpbb staff groot gelijk dat ze 0 posters en en inactive accounts verwijderen :thumb:
Captain Thomas Wallace, Commanding Officer USS Waldorf
Commanding Officer Taskforce 254
Taskforce 254 en Nederlandse Star Trek sim/rpg
Commanding Officer Taskforce 254
Taskforce 254 en Nederlandse Star Trek sim/rpg
Net zoals fredo ook al schreef, heb ik volgens mij tot nu toe ook nog nooit iets gepost. Middels veel lezen, altijd mijn antwoorden gevonden.
Waarom zou ik iets posten als ik het antwoord al gevonden heb. Ik denk dat dergelijke posts eerder vervuiling van een board op zullen leveren. (Net zoiets als een status welke een user kan krijgen)
Evenals Fredo zit ik ook regelmatig op Sat4all. Je wil niet weten wat sommige users doen om een hogere status te krijgen.
Waarom zou ik iets posten als ik het antwoord al gevonden heb. Ik denk dat dergelijke posts eerder vervuiling van een board op zullen leveren. (Net zoiets als een status welke een user kan krijgen)
Evenals Fredo zit ik ook regelmatig op Sat4all. Je wil niet weten wat sommige users doen om een hogere status te krijgen.