Hey gasten. Ik heeft een vraagje
Kun je je phpBB ook gewoon integreren in je site door simpel de codes van bijv. index.php in je site plakken? (ik neem aan van niet)
Als dat niet kan hoe moet het dan. Weet iemand daar ergens een tutorial voor. Ik wil het als deze site:
http://www.brothersinarms.nl/forum/ (dit is een phpBB forum)
Alvast bedankt
Forum Integratie
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- CG bandicoot
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
ha
heb ik ooit ook eens geprobeert de beste manier is gewoon telkens de black page mod toepassen ...
Het eenvoudigst is het volgende:
Je maakt een lay-out voor je website met CSS in een apart bestand of in je eigen header.
Vervolgens pak je een phpbb forum en pas je de overall_header.tpl dusdanig aan met je eigen CSS gecombineerd met de CSS van het forum dat het een lijkt op je eigen site. De header zou je zelfs helemaal hetzelfde kunnen maken. In die overall_header.tpl kun je dan met behulp van tabellen je eigen menu aan de zijkant zetten, nieuws erboven etc.
Als je dan tabellen gebruikt moet je ook nog de overall_footer.tpl aanpassen.
Je maakt een lay-out voor je website met CSS in een apart bestand of in je eigen header.
Vervolgens pak je een phpbb forum en pas je de overall_header.tpl dusdanig aan met je eigen CSS gecombineerd met de CSS van het forum dat het een lijkt op je eigen site. De header zou je zelfs helemaal hetzelfde kunnen maken. In die overall_header.tpl kun je dan met behulp van tabellen je eigen menu aan de zijkant zetten, nieuws erboven etc.
Als je dan tabellen gebruikt moet je ook nog de overall_footer.tpl aanpassen.