Meerdere ranks
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Meerdere ranks
Ik heb al een hele tijd gezocht op phpbb.nl en phpbb.com maar de meeste mods doen t niet bij mij. Wat ik wil is dat je één rank plaatje hebt voor bijv. moderator en één voor je aantal posts.
Ik heb de extended_ranks_system-MOD van Mosymuis, en de Custom Title MOD van Aexoden geprobeerd, maar ze werken bij mij niet.
Help!
Ik heb de extended_ranks_system-MOD van Mosymuis, en de Custom Title MOD van Aexoden geprobeerd, maar ze werken bij mij niet.
Help!
-
- Contacteer:
-
Re: Meerdere ranks
Hoe bedoel je ze werken niet???stefanroms schreef:Ik heb de extended_ranks_system-MOD van Mosymuis, en de Custom Title MOD van Aexoden geprobeerd, maar ze werken bij mij niet.
-
- Contacteer:
-
Lees het bericht eens! Dat is wel zo handigDragonrecon schreef:weet je niet hoe je dat moet maken? :S
gewoon nar je admin panel en dan op ranks klikken dan edit, en dan een plaatje toevoegen

Het enige wat kan verzinnen, is dat je het HTML veld voor ranktitels vergroot, en hierin twee img tags zet, met daartussen een <br>. Het is niet het schoonheidsideaal, maar je hebt voorlopig een oplossing.
http://www.phpbbhacks.com/download/746
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: