[html / phpbb] inlog box

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
djora

[html / phpbb] inlog box

Bericht door djora » 06 dec 2004, 15:59

Ik wil op een statische html pagina een inlogbox maken. In deze box moet men de phpbb inloggegevens neerknallen, waarna men door wordt verwezen naar phpbb. Er hoeft dus niets geintegreerd te worden.

Heeft iemand een voorbeeldscript?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 06 dec 2004, 16:14

Dit heb ik uit een mod geknipt en een beetje aangepast. De classes (class="") moet je waarschijnlijk veranderen of weghalen. Het adres "login.php" moet waarschijnlijk nog voorafgaan aan de juiste mappen.

Code: Selecteer alles

<form method="post" action="login.php">		
				<table cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" width="100%" class="forumline">
					<tr>
						<td class="row1" align="center" nowrap="nowrap">
							<span class="gensmall">
								Username: <input style="margin-bottom:1px" class="post" type="text" name="username" size="10" />&nbsp;&nbsp;&nbsp;
								Password: <input style="margin-bottom:1px"  class="post" type="password" name="password" size="10" maxlength="32" />&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;
								Log me in automaticly<input style="margin-bottom:1px"  class="text" type="checkbox" name="autologin" value="ON" checked />&nbsp;&nbsp;&nbsp;
								<input style="margin-bottom:1px"  type="submit" class="mainoption" name="login" value="Login" />
							</span>&nbsp;&nbsp;
						</td>
					</tr>
				</table>
				</form>

djora

Bericht door djora » 06 dec 2004, 17:56

hey, hardstikke bedankt...het werkt nu....

Gesloten