2.0.8 ==> 2.0.11
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

2.0.8 ==> 2.0.11
simpel vraagje waar vind ik het van 2.0.8 ==> 2.0.11
en hoe weet ik welk versie ik gebruik want ik dacht al eens een update gedan te hebben maar blijkbaar staad er nog altijd 2.0.8
alvast bedankt
en hoe weet ik welk versie ik gebruik want ik dacht al eens een update gedan te hebben maar blijkbaar staad er nog altijd 2.0.8
alvast bedankt
- Bas
- Contacteer:
http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=48
Hier staat 2.0.8 naar 2.0.10 en dan de 2.0.10 naar 2.0.11 uitvoeren...
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
Ja 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- Bas
- Contacteer:
Ja, maar dan heb je alleen de edits van .11, en van .9 en .10 heb je dan nog steeds de lekken... 

Ja, ga op zoek naar de versie update (http://www.phpbb.com) van 2.0.8 naar 2.0.9 en dan kijk je of het stuk wat je moet wijzigen ook in de beschrijving zit wat je hebt gedaan.
Luuk,
Voor zover ik het kan zien (ik heb niet alles bekeken maar een aantal), zijn de gegevens die als wijziging in 2.09 stonden inderdaad (voor zover later niet meer gewijzigd) ook mee gewijzigd.
Ik zie zaken die nu exact zo staan als je voor versie 2.09 had moeten wijzigen, dus ik denk dat ik het goed gedaan heb.
Mar
Voor zover ik het kan zien (ik heb niet alles bekeken maar een aantal), zijn de gegevens die als wijziging in 2.09 stonden inderdaad (voor zover later niet meer gewijzigd) ook mee gewijzigd.
Ik zie zaken die nu exact zo staan als je voor versie 2.09 had moeten wijzigen, dus ik denk dat ik het goed gedaan heb.
Mar
- voetbalstats
- Contacteer:
Heb deze beide gedownload. In de 2.0.8 naar 2.0.10 staat vermeld:bast schreef:http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?cat=48
After you have finished this tutorial, you have to upload the update_to_210.php file, execute it and then delete it from your webspace.
Deze vind ik echter niet in het ZIP bestand.
Bij die van 2.0.10 naar 2.0.11 vind ik deze wel terug. Waar vind ik de update_to_210.php file?
- Bas
- Contacteer:
Die zit alleen in het volledige 2.0.10-pakket.
Maar je kunt na de 2.0.11 gewoon meteen de update_to_2011.php doen, die wijzigt dan ook meteen alle andere gewijzigde dingen.
Maar je kunt na de 2.0.11 gewoon meteen de update_to_2011.php doen, die wijzigt dan ook meteen alle andere gewijzigde dingen.
- voetbalstats
- Contacteer:
Ja gewoon oud weer nieuw makenvoetbalstats schreef:Oke. Ga dus de files aanpassen en de install uitvoeren. Wat doet zo'n install precies? Of anders gevraagd. Install mislukt o.i.d. Hoe kan ik dan terug naar 2.08? Gewoon de oude bestanden weer uploaden?
Vertrouwen in een goede afloop van zo'n upgrade is groot

Met groet, The Sting