verborgen voor gasten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

verborgen voor gasten
Hallo All,
Krijg van een mede admin te horen dat soms gasten de verborgen draadjes inkijken. Is dit mogelijk en wat is daar aan te doen?.
Mijn collega wijt het aan proxysurven ?.
Krijg van een mede admin te horen dat soms gasten de verborgen draadjes inkijken. Is dit mogelijk en wat is daar aan te doen?.
Mijn collega wijt het aan proxysurven ?.
Met groet, The Sting
- Bas
- Contacteer:
Ze kijken dan naar een foutmelding dat ze er niet in kunnen... Dan zegt de Wie is Online wel dat ze daar zijn, maar dat is niet echt zo.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
Eeh... Dan hebben ze de ID gevonden... En dan viewforum.php?f=ID aangeroepen, voor die foutmelding... Of er is een beveiligingsfout... 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zover ik kan zien staat alles goed en zelf kan ik als gast niets zien??????.abcde schreef:Dit werkt waarschijnlijk wel:
Admin Control Panel -> Permissions -> Forumnaam -> lees: REG
Log in, ga naar het Admin Control Panel, klik op permissions in het linkermenu kies het forum uit en zet waar lezen staat (en reageren en topic starten) op REG (gerigistreerden).
Met groet, The Sting
Klopt, maar hoe vinden die gasten totaal verborgen itums?. Is dat op goed geluk?.Spambot schreef:Hoe weet je dat ze topics bekijken? Klik jij als gast eens op zo'n voor gasten gesloten forum, je krijgt dan een melding dat je niet de juiste permissies hebt. Kijk dan in de Who Is Online lijst, dan zie je dat het net lijkt als of je in dat forum zit.
Met groet, The Sting
- Cheeta
- Contacteer:
je kan doormiddel van bv http://weetikveel.nl/phpbb2/viewtopic.php?t=128
bv een topic openen als gast krijg je een melding dat je niet gemachtigd bent dit te openen.
Meestal zijn die gasten zoekmachines die zoeken je site af pagina voor pagina.
bv een topic openen als gast krijg je een melding dat je niet gemachtigd bent dit te openen.
Meestal zijn die gasten zoekmachines die zoeken je site af pagina voor pagina.
Don't mess with BD and save the Cheeta's!