ondertekenen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ondertekenen
Hallo All,
Vraag me af, is er een manier om in je ondertekening een syntax te plaatsen, die als resultaat geeft dat je naam van de persoon die je quote, in je ondertekening plaatst. Bijvoorbeeld : Met groet , naam.
Of leg ik het krom uit?.
Vraag me af, is er een manier om in je ondertekening een syntax te plaatsen, die als resultaat geeft dat je naam van de persoon die je quote, in je ondertekening plaatst. Bijvoorbeeld : Met groet , naam.
Of leg ik het krom uit?.
Met groet, The Sting
Beetje vaag omschreven hoor.. Ik heb wel eens om mod gezien die een tekst (bijv. "[you]") vervangt met de naam van degene die je bericht leest. Maar dat bedoel je geloof ik niet..
[ edit ] Ik geloof dat ik je begrijp.. Maar bij een quote zie je toch altijd al "Gebruiker schreef:"? En nu wil je onder elke quote de tekst "Groet, Gebruiker" iod?
[ edit ] Ik geloof dat ik je begrijp.. Maar bij een quote zie je toch altijd al "Gebruiker schreef:"? En nu wil je onder elke quote de tekst "Groet, Gebruiker" iod?
Ja dit laatste bedoel ik.Spambot schreef:Beetje vaag omschreven hoor.. Ik heb wel eens om mod gezien die een tekst (bijv. "[you]") vervangt met de naam van degene die je bericht leest. Maar dat bedoel je geloof ik niet..
Met groet, Spambot
Met groet, The Sting
Spambot schreef:Bedoel je het niet zo? Dit is wel vrij eenvoudig te maken denk ik zo. Maar nu staat er twee keer "The Sting".The Sting schreef:Ja dit laatste bedoel ik.
Met groet, The Sting
Sorry had hem even af moeten zetten, heb ik nu gedaan.
Maar ik wil bereiken dat ik in mijn ondertekening zet.
Gegroet, syntax
En dat het resultaat is.
Gegroet, Spambot