BBCode uitschakelen per bericht?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
JantjeP

BBCode uitschakelen per bericht?

Bericht door JantjeP » 30 okt 2004, 21:17

Waarom zou je BBCode uit willen schakelen voor een bericht?
Als je het niet wilt zien kun je het toch ook gewoon niet gebruiken?

Het gebeurt nu regelmatig dat de gebruikers beide doen, dus en BBCode toepassen en het dan ook nog eens uitschakelen. Dat ziet er dus niet zo geweldig uit en maakt het aardig onoverzichtelijk.

Ik heb het nu maar eens op proef uit de posting template verwijderd en voor alle posts en users BBCode op enabled gezet, om te zien of ik reacties krijg.

In principe geldt voor de smilies optie hetzelfde, eerst toepassen en dan weer uitzetten?
Dit zou bij 8) in formules of tekst problemen kunnen geven, maar dan is wissen uit de smilies-tabel weer een mogelijkheid en : cool : laten staan.

Jan

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 30 okt 2004, 22:03

Je geeft het antwoord zelf al.. Soms wil je "[img]" of ":)" kunnen posten zonder dat het veranderd wordt. Zoals bijvoorbeeld in deze post (anders zou ":)" en smilie worden),

JantjeP

Bericht door JantjeP » 30 okt 2004, 22:56

"[IMG]" is idd wel nodig op een "PHPBB forum" forum, maar die zijn er niet zo veel.
: ) kan ook met : smile : dus als de andere uit de lijst gewist zijn hebben we daar geen last van.

Jan

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 31 okt 2004, 00:52

Ik snap echt niet wat je bedoeld :)

Gesloten