phpBB is onveilig
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik ben nog niet zo'n super php kenner, maar klopt mijn definitie:
Dit script zorgt ervoor dat register_globals niet meer kunnen worden gebruikt.
Register_globals is toch dat een var zomaar uit de adresbalk kan worden gehaal zonder $_GET of $_POST ?
Dus:
url: site.nl/script.php?bla=1
En in het script staat:
echo $bla;
Dat dan 1 wordt laten zien?
Dit script zorgt ervoor dat register_globals niet meer kunnen worden gebruikt.
Register_globals is toch dat een var zomaar uit de adresbalk kan worden gehaal zonder $_GET of $_POST ?
Dus:
url: site.nl/script.php?bla=1
En in het script staat:
echo $bla;
Dat dan 1 wordt laten zien?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
WebSiteNet schreef:Bedoel je dit?:Stefkuh schreef:Hij zegt dat hij dislexie heeft.WebSiteNet schreef:Zoals ik al zei, step* leest net zo goed als hij schrijft.Ik weet heus wel wat dyslexie is, en ik zie heus wel dat hij dat heeft. Maar dyslexie heeft helemaal niks te maken met HOOFDLETTERS of punten. Mensen met dyslexie kunnen minder goed en langzamer lezen, maar ze lezen geen beweringen of hele verhalen als die er niet staan.I heaf dislexhgslkjdzgcb

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Krijg toch allemaal de kolere, val voor mijn part allemaal dood.
nee
eigenlijk is dyslectie maar enkel dat je au en ou verkeerd schrijft en letters omdraait en het verschil niet weet tss link en rechts
Die mod is zelfs al opgenomen in phpBB 2.0.10 ! Dat zegt al wat over de veiligheid (tenminste, ik heb het niet gecontroleerd, maar iemand van het team zegt het op pagina 2 van het onderwerp)abcde schreef:http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=193247
Welk team?bee schreef:Die mod is zelfs al opgenomen in phpBB 2.0.10 ! Dat zegt al wat over de veiligheid (tenminste, ik heb het niet gecontroleerd, maar iemand van het team zegt het op pagina 2 van het onderwerp)abcde schreef:http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=193247
Bijna 1500 posts!
Het mod team.abcde schreef:Welk team?bee schreef:Die mod is zelfs al opgenomen in phpBB 2.0.10 ! Dat zegt al wat over de veiligheid (tenminste, ik heb het niet gecontroleerd, maar iemand van het team zegt het op pagina 2 van het onderwerp)abcde schreef:http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=193247
dyslectie
@-=|Rik|=-
Veel en ik heb er een, nl. ik kan niet goed onthouden wat links en rechts is ik moet eerst denken ...
Maar geen punten en hoofdletters gebruiken das wel van geen zin hebben denk ik,
ik doe het bijna ook nooit ....
svennson
Veel en ik heb er een, nl. ik kan niet goed onthouden wat links en rechts is ik moet eerst denken ...
svennson
Re: dyslectie
Dan begreep ik je tekst verkeerdsvennson schreef:@-=|Rik|=-
svennson

-=|Rik|=- kan schadelijk zijn voor de gezondheid.