phpBB is onveilig
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
jongens
jongens jongens
rustig blijven effe duidelijk maken
phpbb = gratis = niet 100 veilig %
==> 100 veilig % = onbestaand
--------
iedereen tevreden?
--------
dus effe duidelijk zijn hoeveel meldingen heb je al gehad van
ik ben gehackt ??
juist zeer weinig
dus is het nodig om te stellen dat phpbb onveilig zou zijn?
ik denk dat een site 100% onmogelijk is en een, script als phpbb 100%
perfect is ook onmogelijk is
dus conclusie wees lief voor je medemens want voor het zelfste geld moet je betalen voor phpbb
@step4
kzou toch effe w8 hoor voor je zoon dingen post op PHPBB.nl ...
deze mensen zijn namelijk hele dagen bezig met helpen en bevieliggen ...
en trouwens de opmerking ik ben al 81 keer gehackt kun je zo je vragen bij stellen hoor ofwel ben je dom ofwel doe je iets wardoor je ze hacken want ik ben nog nooit gehackt
svennson
rustig blijven effe duidelijk maken
phpbb = gratis = niet 100 veilig %
==> 100 veilig % = onbestaand
--------
iedereen tevreden?
--------
dus effe duidelijk zijn hoeveel meldingen heb je al gehad van
ik ben gehackt ??
juist zeer weinig
dus is het nodig om te stellen dat phpbb onveilig zou zijn?
ik denk dat een site 100% onmogelijk is en een, script als phpbb 100%
perfect is ook onmogelijk is
dus conclusie wees lief voor je medemens want voor het zelfste geld moet je betalen voor phpbb
@step4
kzou toch effe w8 hoor voor je zoon dingen post op PHPBB.nl ...
deze mensen zijn namelijk hele dagen bezig met helpen en bevieliggen ...
en trouwens de opmerking ik ben al 81 keer gehackt kun je zo je vragen bij stellen hoor ofwel ben je dom ofwel doe je iets wardoor je ze hacken want ik ben nog nooit gehackt
svennson
Laatst gewijzigd door svenn op 12 okt 2004, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- WebSiteNet
- Contacteer:
hier is het bewijs http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=773 ... ht=gehackt
jah
jah waarom is dat zelfde password en nick mss ??
en alwer phpbb is super beveiligd als je het beter weet post effe dan in
beta's ==> beveiliging update
dan is iedereen tevreden
svennson
en alwer phpbb is super beveiligd als je het beter weet post effe dan in
beta's ==> beveiliging update

dan is iedereen tevreden
svennson
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat is geen enkel bewijs. Je weet niets van zijn situatie (server, phpBB versie, Apache instellingen) en hij geeft ook geen enkele informatie over de wijze waarop hij gehackt zou zijn. Pas dan is er een zinnig woord over te zeggen.step4 schreef:hier is het bewijs http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=773 ... ht=gehackt
Bewijs? Ik wil het je zien doen op een phpBB 2.0.10 forum.step4 schreef:het kan wel nog steeds
lees
kijk toch effe
mosymuis schreef
svennson
mosymuis schreef
dit topicje gaat wel redelijk snelook de stelling dat "phpBB 100% veilig is", is onzin. Veiligheid is relatief, je moet het vergelijken met de situatie waar het toegepast word en de risico's afwegen. Als er aangetoonde gaten zijn kan je zeggen dat iets onveilig is, andersom kan dat niet. Dan is het veilig tot het tegendeel is bewezen, maar als dan later blijkt dat er toch nog een bug in zat was het toen dus niet veilig. Garanderen werkt daarom niet.
svennson
Re: lees
hier zecht websitenet toch echt tot phpbb 100% beveilicht issvennson schreef:kijk toch effe
mosymuis schreefdit topicje gaat wel redelijk snelook de stelling dat "phpBB 100% veilig is", is onzin. Veiligheid is relatief, je moet het vergelijken met de situatie waar het toegepast word en de risico's afwegen. Als er aangetoonde gaten zijn kan je zeggen dat iets onveilig is, andersom kan dat niet. Dan is het veilig tot het tegendeel is bewezen, maar als dan later blijkt dat er toch nog een bug in zat was het toen dus niet veilig. Garanderen werkt daarom niet.
svennson
WebSiteNet schreef:ff tussen haakjes, als je veiligheid kunt indelen op een schaal van 1 tot 10 zit phpbb op 10. Zet als invision en VBulletin. Hoe het met xmb zit weet ik niet.
Maar veiliger dan veilig kan niet.
Het maximale is bereikt. Het maximun kan in de loop van de tijd wel opgerekt worden, maar dan passen ze het aan.
En wat jouw betreft, ga fatsoenlijk typen, neem een php cursus en dan weet je dat je dat deze poll volstrekt 'nuttig' is.
jah
jah dat is zo
maar hij zegt op schaal
max beveiliging is niet gelijk aan veilig
svennson
maar hij zegt op schaal
max beveiliging is niet gelijk aan veilig
svennson
Zoals ik al zei ben ik het ook niet eens met wat WebsiteNet zei over het 100% beveiligen van phpBB.step4 schreef:hier zecht websitenet toch echt tot phpbb 100% beveilicht is
step4, wanneer stop je nu eens met het uithangen van de lefgozer, en begin je met het inhoudelijk reageren op onze reacties? Je draait overal omheen en blijft maar volhouden dat phpBB zo lek zou zijn als een mandje. Dit irriteert me mateloos. Als je geen discussie kunt voeren zit je hier helemaal verkeerd.