Testen,

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.3! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
MrJaxxs
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 apr 2021, 20:29
Contacteer:

Testen,

Bericht door MrJaxxs » 16 mei 2021, 12:41

  • Wat is het probleem?
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://
    Extensies op je forum:
    Huidige stijl:
    phpBB versie:
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Meer een vraag dus als hij hier niet hoort graag verplaatsen aub.

Is er een manier om een extensie live te testen zonder dat je je website om zeep helpt zoals ik in mijn vorige post gedaan heb? Ik snap dat niet elke extensie op de laatste versie van phpbb werkt, maar de meeste van mijn extensies werken officieel met een lagere versie maar doen het goed en zorgen niet voor problemen.
Grtz Mr Jaxxs


If you think you've got everything under control. You're not going fast enough....

CP Freak
Berichten: 100
Lid geworden op: 23 jun 2016, 13:48

Re: Testen,

Bericht door CP Freak » 16 mei 2021, 13:51

Hoi MrJaxxs,

Wat vervelend dat je website het niet meer doet.

Ik vermoed dat je het wel hebt, maar ik test altijd eerst dingen uit op mijn testforum, als het daar goed gaat
dan pas op het live-forum, zo voorkom je dat het op het live-forum fout gaat en de site niet meer werkt.
Hooguit werkt het testforum dan niet meer maar dat is wel weer te repareren zonder dat je live-forum uit de
lucht is.

MrJaxxs
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 apr 2021, 20:29
Contacteer:

Re: Testen,

Bericht door MrJaxxs » 16 mei 2021, 17:37

Ik heb geen ervaring met een testforum. Waar kan ik zoiets neer zetten om het te testen.Gewoon op mijn eigen pc? Ik draai mijn huidige forum op de server van mijn hosting provider.
Grtz Mr Jaxxs


If you think you've got everything under control. You're not going fast enough....

toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

Re: Testen,

Bericht door toska » 16 mei 2021, 17:50

hoe je een testforum maakt dat is mogelijk via je hostingspakket, maar @el-torro kan je daar beter mee helpen ;)

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Testen,

Bericht door El torro » 16 mei 2021, 17:53

Naast je gewone forum is het handigst vind ik persoonlijk, zet het b.v. in de map testforum en desnoods achter een wachtwoord.

Maar op je pc kan ook als je daar WAMP op installeert
https://nl.wikipedia.org/wiki/WAMP

MrJaxxs
Berichten: 25
Lid geworden op: 02 apr 2021, 20:29
Contacteer:

Re: Testen,

Bericht door MrJaxxs » 16 mei 2021, 18:04

Ik ga eens kijken wat dat doet en hoe dat werkt op mijn hostingprovider. Zal wel even zoeken worden maar als ik er niet uit kom roep ik wel. Met WAMP ben ik ooit al eens in de weer geweest en was geen succes. Lol.. ik ben een beetje van de kant en klare oplossingen. Ben best bereid om wat te zoeken en te proberen maar WAMP en XAMPP etc zijn een beetje boven mijn pet heb ik gemerkt. Dank jullie wel allebei
Grtz Mr Jaxxs


If you think you've got everything under control. You're not going fast enough....

Plaats reactie