php?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.3! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

php?

Bericht door toska » 28 feb 2021, 11:41

  • Wat is het probleem? vraag
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds extensies phpbb bug regels (php line rules) geeft
    Adres van je forum: http://games4you.be
    Extensies op je forum:teveel om op te noemen, in dit geval 4 extensies waar ik die regels zien staan (reeds gemeld)
    Huidige stijl: prosilver
    phpBB versie: 3.3.3
    Waar is je forum gehost: vimexx
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
ja die extensies geplaatst

Dus ik heb die extensies gemeld op de website van dmzx, heb ze ook daar vandaan gehaald?
dus ik had een extensie geinstalleert namelijk special title werkte goed toen ik bij een lid zijn titel wou veranderen zag ik deze rules?
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/dmzx/specialtitle/event/listener.php on line 186: Undefined variable: specialtitle_colour
[phpBB Debug] PHP Notice: in file [ROOT]/ext/dmzx/specialtitle/event/listener.php on line 186: Undefined variable: specialtitle
Nu zegt er een paar leden dat ik mijn php 8.0.2 moet brengen voor phpbb 3.3.3
ik vermoed dat dit niet juist is?

tINtIStO
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 dec 2018, 10:30

Re: php?

Bericht door tINtIStO » 02 mar 2021, 23:04

Ik vermoed dat er een woordje weg is gevallen maar ik neem aan dat er 'omlaag' moet staan (naar 7.x). Dat zou ik zeker proberen en grote kans dat de extensie dan weer werkt.
https://www.phpbb.com/support/docs/en/3.3/ug/

toska
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 jul 2013, 16:48
Locatie: oost-vlaanderen

Re: php?

Bericht door toska » 06 mar 2021, 15:02

heeft niets met php te maken wel met de extensies die voor 3.3.3 niet zijn geupdate/bijgewerkt bij de maker?Mijn php staat op 7.. .. momenteel
en php8 is nog niet compitabel met extensies die ik gebruik voor games? en trouwens zitten nog vol buggs in?

Ik weet dat we de makers van de extensies tijd moeten geven, dat doen we dan ook wel, maar ze geven ze al vrij voor 3.2/3.3 en daarna ontdek je dat er foutjes inzitten?Meestal zijn het bugg rules die je ziet staan op je forumoverzicht.

Plaats reactie