Knop bijlagen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.3! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 822
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Knop bijlagen

Bericht door nl1sms » 08 okt 2020, 11:54

Ik wil de knop bijlagen toevoegen in de quickreply editor hebben en niet in de volledige bewerker . Zal vast wel geen extensie voor zijn? Weet iemand hoe dit moet? Ik vind sowieso die volledige editor optie zinloos. Just my two cents.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4177
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Knop bijlagen

Bericht door El torro » 08 okt 2020, 12:10

En ik vind de quickreply editor zeer onpraktisch, jij blijkbaar ook anders zou je hem niet willen ombouwen naar de full editor :lol:

Deze extensie doet wat je wilt maar werkt nog niet op 3.3.1
https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... uickreply/

Misschien kun je hem zelf aanpassen?

Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 822
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Re: Knop bijlagen

Bericht door nl1sms » 08 okt 2020, 12:13

Ik zou niet weten hoe. Ik vind het zinloos dat je op volledige bewerker moet klikken. Maak dan de volledige bewerker als standaard reply. Misschien is dat nog een optie?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4177
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Knop bijlagen

Bericht door El torro » 08 okt 2020, 12:28

Misschien kun je het repareren met deze extensie https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2528456
Gewoon de handleiding volgen en ik geef geen garantie dat het lukt.

Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 822
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Re: Knop bijlagen

Bericht door nl1sms » 10 okt 2020, 12:19

Thx.

Ik vind het erg raar dat je op volledige bewerker moet klikken om alle opties te krijgen die je normaal gesproken gewoon direct zou moeten krijgen. Mensen willen gelijk reageren, ze willen niet eerst op een knop drukken. Dus of gelijk de volledige bewerker of een goede quickreply met alle opties. Mensen zijn facebook gewend, daar werkt het ook direct goed zoals het is. Maargoed dit is een verbeterpunt voor phpbb en hoort niet in dit topic thuis denk ik.

Gebruikersavatar
BennyBernaer
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 jan 2008, 17:02
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Knop bijlagen

Bericht door BennyBernaer » 12 okt 2020, 20:13

nl1sms schreef:
10 okt 2020, 12:19
Thx.

Ik vind het erg raar dat je op volledige bewerker moet klikken om alle opties te krijgen die je normaal gesproken gewoon direct zou moeten krijgen. Mensen willen gelijk reageren, ze willen niet eerst op een knop drukken. Dus of gelijk de volledige bewerker of een goede quickreply met alle opties. Mensen zijn facebook gewend, daar werkt het ook direct goed zoals het is. Maargoed dit is een verbeterpunt voor phpbb en hoort niet in dit topic thuis denk ik.
In de nieuwe versie van Advanced BBCode Box kan je deze boven de quick reply plaatsen. Zo heb je ook alle opties zoals in de volledige bewerker. Voor bijlagen is dit nog niet mogelijk.

Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 822
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Re: Knop bijlagen

Bericht door nl1sms » 14 okt 2020, 10:20

Thx. Ik zal er eens naar kijken. Als ik het goed begrijp worden bijlagen pas in een toekomstige versie ondersteund? Dan heb ik er nu nog niks aan vrees ik. Even in de gaten houden dus....

Gebruikersavatar
BennyBernaer
Berichten: 412
Lid geworden op: 05 jan 2008, 17:02
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Knop bijlagen

Bericht door BennyBernaer » 14 okt 2020, 16:43

nl1sms schreef:
14 okt 2020, 10:20
Thx. Ik zal er eens naar kijken. Als ik het goed begrijp worden bijlagen pas in een toekomstige versie ondersteund? Dan heb ik er nu nog niks aan vrees ik. Even in de gaten houden dus....
Dat weet ik niet... Je kan altijd een verzoekje indienen bij de extensie auteur.

Plaats reactie