Re: Kan onbeantwoorde topics uit 'onbeantwoorde onderwerpen' van 'sollicitatie' extensie niet verwijderen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.3! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
BBgebruiker
Contacteer:

Re: Kan onbeantwoorde topics uit 'onbeantwoorde onderwerpen' van 'sollicitatie' extensie niet verwijderen

Bericht door BBgebruiker » 26 aug 2024, 10:38

1. Wat is het probleem?
    Antwoord:
    Er staan 2 onbeantwoorde topics in het forum onder het kopje 'onbeantwoorde onderwerpen', sollicitatie formulieren voor 'moderator' functie uit 'sollicitatie' extensie, deze topics kan ik niet verwijderen.
  2. Wanneer ontstond het probleem?
    Antwoord:
    Bij uittesten van extensie werd het formulier met gebruikersnaam in 'onbeantwoorde onderwerpen' geplaatst.
  3. Adres van je forum:
    Antwoord:
    computerhulp.mkservices.nl
  4. Extensies op je forum:
    Antwoord:
    Allerlei
  5. Huidige stijl:
    Antwoord:
    Green Split
  6. phpBB versie:
    Antwoord:
    laatste
  7. Waar is je forum gehost:
    Antwoord:
    n.v.t
  8. Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Antwoord:
    Extension onvolledig geconfigureerd ingeschakeld en getest.
Laatst gewijzigd door BBgebruiker op 26 aug 2024, 11:47, 15 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Mario.

Aanname is vaak de oorzaak van ellende

BBgebruiker
Contacteer:

Bericht door BBgebruiker » 26 aug 2024, 11:17

De manier die ik hiervoor gebruikt heb:

Eerst heb ik een back-up gemaakt van de database, in geval er iets fout zou gaan of er iets teruggezet moest worden.

Vanuit het forum zelf kon ik met geen mogelijkheid de 2 onbeantwoorde topics verwijderen.
Maar in de browser plaatste ik de cursor op onbeantwoorde topics die ik niet in mijn forum kan verwijderen en zie onderin de pagina een lijn tekst en een 'topic nummer'.
Deze gegevens kan ik in de database gebruiken om te zoeken naar die onbeantwoorde topics die ik nu in mijn forum niet kan verwijderen.

Toen heb ik in een nieuwe pagina geopend en ingelogd op de database die is gekoppeld aan mijn forum.
Als zoek opdracht geef ik de sleutelwoorden 'sollicitatie', 'moderator' en het 'topic nummer' in.
In het zoekresultaat van 'moderator' zie ik resultaat met 1 lijntje 'php topics' en 2 items daarin.
Toen ik de inhoud bekeek zag ik de items en herkende beide 2 onbeantwoorde topics titels met 'topic nummers' en 'gebruikersnamen'.
Beide items kon ik selecteren en verwijderen.

Daarna heb ik gecontroleerd of deze topics ook daadwerkelijk verwijderd zijn uit 'onbeantwoorde topics' van het forum en dat bleek idd het geval.

Probleem opgelost.
Met vriendelijke groet,
Mario.

Aanname is vaak de oorzaak van ellende

Plaats reactie