Hulp gevraagd van expert voor meerdere problemen.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
KOM FOTOGRAFEREN
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2019, 02:50

Hulp gevraagd van expert voor meerdere problemen.

Bericht door KOM FOTOGRAFEREN » 27 dec 2019, 16:11

  • Wat is het probleem?
    Ik ben bezig met het maken van een forum. Voor het technische gedeelte had ik een "technische beheerder". Had, want hij is er mee gestopt. Helaas pas nadat hij eerst voor wat problemen heeft gezorgd die hij zelf niet meer wist op te lossen. :cry:
    Ik heb de nodige problemen wel weten op te lossen en ik heb ook zelf dingen toegevoegd. Echter blijven er problemen over waar ik zelf niet uitkom, temeer daar ik er ook eigenlijk helemaal geen verstand van heb en ik ook niet weet in welke bestanden de ex-technische-beheerder heeft lopen rotzooien.

    Eén van de grootste problemen die hij gecreëerd heeft, is dat de gebruikerspermissies niet meer werken. Ik kan daar instellen wat ik wil, maar het doet helemaal niets. De groepspermissies werken gelukkig nog wel. Het forum is nog niet "open" (wel online maar ik heb er nog geen bekendheid aangegeven). Ik wil echter graag 1-1-2020 open gaan en dat doe ik uiteraard het liefst met een forum zonder problemen. Nu zie ik het somber in dat er iemand is die én echt veel verstand heeft van phpBB én mij op zo'n korte termijn kan en wil helpen. Maar niet geschoten altijd mis. ;)

    Verder zijn er problemen met de gallerij die ik geïnstalleerd heb voor de wedstrijden. Daar kun je bijvoorbeeld al foto's uploaden en stemmen voordat dat volgens de ingevoerde data moet kunnen. Ook wordt er een ip-adres van de gebruiker weergegeven terwijl dat niet aangevinkt is.

    En nog wat kleine puntjes.

    Wanneer ontstond het probleem?
    Toen mijn nu ex-technisch-beheerder aan het rotzooien was.

    Adres van je forum:
    http://forum.komfotograferen.nl

    Extensies op je forum:
    AJAX Registration Check
    Board Announcements
    External Links Open in New Window
    Pages
    phpBB Gallery
    phpBB Media Embed PlugIn
    PM Welcome
    Quick Login
    Username BBCode

    Huidige stijl:
    We_universal

    phpBB versie:
    3.2.8

    Waar is je forum gehost:
    Hosting2Go

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ja vanalles, want het is in de opbouw fase.

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4172
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd van expert voor meerdere problemen.

Bericht door El torro » 27 dec 2019, 17:43

Je had dit beter in "gevraagd" gepost denk ik maar ik heb je een pb gestuurd.

KOM FOTOGRAFEREN
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2019, 02:50

Re: Hulp gevraagd van expert voor meerdere problemen.

Bericht door KOM FOTOGRAFEREN » 27 dec 2019, 21:33

Ja dat leek mij ook handiger, maar daar kun je pas reageren als je 5 berichten hebt geschreven. En ik had geen zin om 5 reacties op iets te gaan geven die eigenlijk geen meerwaarde hebben, alleen maar om bij gevraagd te kunnen posten. Vandaar hier mijn berichtje.

Ik heb je een mailtje terug gestuurd. :-)

Plaats reactie