Admin forum wijzigen vanuit DirectAdmin

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Gesloten
r-p1100
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2018, 11:36

Admin forum wijzigen vanuit DirectAdmin

Bericht door r-p1100 » 20 nov 2018, 11:52

  • Wat is het probleem? o.a. admin rechten forum ontbreken, evenals inloggegevens voor phpmyadmin. Kan wel bij DirectAdmin
    Wanneer ontstond het probleem? bij overdracht van het forum op mijn naam. Vorige administrator heeft geen tijd meer.
    Adres van je forum: http://amyloidose-forum.nl
    Extensies op je forum: ?
    Huidige stijl: ?
    phpBB versie: 5.6, heb nog niet gevonden welke 3.X versie daarbij hoort. (Edit: net in de config file "3.0.x" gevonden)
    Waar is je forum gehost: Antagonist
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Hopelijk zie ik door gebrek aan kennis wat over het hoofd, maar alle tips die ik online lees hebben volgens mij weer meer toegang nodig dan ik heb. (bv deze: "Otherwise edit your user row, set user_type to 3 and empty the contents of the user_permissions field (it's just a permissions cache)", ik krijg geen inhoud van een database te zien (onder MySQL in DirectAdmin) waar ik mezelf in kan opzoeken.)

Uiteindelijk is het wijzigen/updaten van de MyCaptcha de bedoeling, want er kan nu geen nieuwe aanmelding meer plaatsvinden. Maar dat kan ik volgens mij niet zonder eerst bovenstaande problemen op te lossen. Daarna updaten naar een nieuwere forumversie, maar alles op zijn tijd.

Uit de formulering van de vraag valt waarschijnlijk al op dat de uitleg niet in te grote stappen moet zijn... :mrgreen:

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4177
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Admin forum wijzigen vanuit DirectAdmin

Bericht door El torro » 20 nov 2018, 13:18

Als ik het zo lees zal het beter zijn om je er via een chat doorheen te helpen anders gaat dit zwel een erg lange draad worden.
3.0.x wordt zelfs niet meer ondersteund.

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Admin forum wijzigen vanuit DirectAdmin

Bericht door Ger » 20 nov 2018, 13:33

El torro schreef:
20 nov 2018, 13:18
3.0.x wordt zelfs niet meer ondersteund.
Het betreft zo te zien phpBB 3.0.12. Dat wordt inderdaad al een paar jaar niet meer ondersteund behoudens upgrades naar 3.2.


Als r-p1100 daar hulp bij nodig heeft kan hij een nieuw topic daarvoor starten.

Gesloten