Heractivatie en smileys werken niet

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Gesloten
Grietzz
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mei 2018, 14:26

Heractivatie en smileys werken niet

Bericht door Grietzz » 08 jul 2018, 20:46

  • Wat is het probleem? Forceer heractivatie werkt niet en verstuurt geen mail, smileys werken ook niet meer
    Wanneer ontstond het probleem? Géén idee, ineens..
    Adres van je forum: http://www.draagdoekconsulenten.nl
    Extensies op je forum: Milk theme en ACP gebruiker toevoegen
    Huidige stijl: Milk theme
    phpBB versie: 7
    Waar is je forum gehost: Versio
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nope



Tot voor kort was het heractiveren van een account geen enkel probleem en werd er netjes een mail gestuurd naar de persoon in kwestie. Nu heb ik al meerdere klachten ontvangen dat desbetreffende mail niet ontvangen wordt (ook niet in spam).
Daarnaast werken ook plotseling de smileys niet meer.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4177
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Heractivatie en smileys werken niet

Bericht door El torro » 08 jul 2018, 21:35

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nope
Posted on: 11 juni 2018 by: Grietje Straver-van Laar

Beste lezer,

Op dit moment wordt onze website verplaatst naar een nieuw hostingbedrijf. Dit kan even duren, gezien we afhankelijk zijn van een derde partij.
Verhuizen lijkt mij toch niet "nope" ?

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Heractivatie en smileys werken niet

Bericht door Ger » 09 jul 2018, 10:20

Grietzz schreef:
08 jul 2018, 20:46
  • Wat is het probleem? Forceer heractivatie werkt niet en verstuurt geen mail, smileys werken ook niet meer
    Wanneer ontstond het probleem? Géén idee, ineens..
    Adres van je forum: http://www.draagdoekconsulenten.nl
    Extensies op je forum: Milk theme en ACP gebruiker toevoegen
    Huidige stijl: Milk theme
    phpBB versie: 7
    Waar is je forum gehost: Versio
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nope



Tot voor kort was het heractiveren van een account geen enkel probleem en werd er netjes een mail gestuurd naar de persoon in kwestie. Nu heb ik al meerdere klachten ontvangen dat desbetreffende mail niet ontvangen wordt (ook niet in spam).
Daarnaast werken ook plotseling de smileys niet meer.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Sorry, maar ik ga deze even sluiten. Zoals El Torro al aangeeft ben je met een verhuizing bezig, dat valt niet bepaald onder de noemer dat er niets veranderd is. Je mail probleem zou daar vandaan kunnen komen.

Verder is je phpBB versie niet goed ingevuld; phpBB versie 7 bestaat niet. Je hebt het daar waarschijnlijk over de versie van PHP (de taal waarin phpBB is geschreven) maar wij willen weten welke versie van de software je het over hebt.

Als klap op de vuurpijl heb je ook geen link naar je forum opgegeven, maar een link naar je homepage. Daar zie ik ook geen direct opvallende knop naar je forum. Die is vast wel ergens te vinden, maar geef alsjeblieft gewoon een directe link.

Al deze punten maakt het voor ons lastig om je te helpen. Probeer het vooral opnieuw; maak een nieuw topic aan waar je al deze punten gecorrigeerd hebt. Zorg dat je ons de juiste en volledige informatie geeft zodat we je goed kunnen helpen.

Gesloten