Foruminstellingen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Foruminstellingen

Bericht door Progresso » 06 dec 2017, 19:08

  • Wat is het probleem?Gebruiker kan nieuw onderwerp in forum posten
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://brazilieforum.nl
    Extensies op je forum:
    Huidige stijl:ProSilver
    phpBB versie: 3.2
    Waar is je forum gehost:Neostrada
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Onlangs een nieuwe gebruiker die een nieuwe post ging plaatsen. Het resultaat was niet als gewenst, doordat ik waarschijnlijk de instellingen niet correct heb staan. In plaats van in het desbetreffende forum kwam er een volledige nieuwe subcategorie. Ongeveer zoals het voorbeeld hieronder (het testbericht):

Afbeelding

Volgens mij is er het volgende aan de hand. Het forumtype brazilieforum-->fortalezacorner2.0 stond in het beheerderspanel als forumtype "forum" ipv "categorie" aangemeld. Ik wil dit dus het forumtype wijzigen in "categorie".

Is dat correct?

Nu, als ik dat wil doen komt de volgende vraag in ht beheerderspaneel "Inhoud verwijderen of verplaatsen naar forum:" en dan met radiobuttons 2 mogelijkheden: 1) berichten verwijderen 2) Berichten verplaatsen naar en dan de keuze bv Fortalezacorner.

Verwijderen wil ik dus niet, maar wat gebeurt er nu als ik de berichten verplaats naar Fortalezacorner? Wat gebeurt er met de subforums onder Fortalezacorner 2.0 (Agenda, Forro, KLetspraat etc).

Voordat ik iets ga doen graag even wat advies van jullie.

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Foruminstellingen

Bericht door Theriddler » 17 dec 2017, 16:37

Progresso schreef:
06 dec 2017, 19:08
Nu, als ik dat wil doen komt de volgende vraag in ht beheerderspaneel "Inhoud verwijderen of verplaatsen naar forum:" en dan met radiobuttons 2 mogelijkheden: 1) berichten verwijderen 2) Berichten verplaatsen naar en dan de keuze bv Fortalezacorner.

Verwijderen wil ik dus niet, maar wat gebeurt er nu als ik de berichten verplaats naar Fortalezacorner? Wat gebeurt er met de subforums onder Fortalezacorner 2.0 (Agenda, Forro, KLetspraat etc).

Voordat ik iets ga doen graag even wat advies van jullie.
Als het subforum (test) geen berichten bevat en zoals je al aangaf een test is, kun je aangeven verwijderen
Als het wel berichten bevat dan kun je aangeven verplaatsen naar (in dit geval) Fortalezacorner. Alle berichten in het forum welke je verwijderd worden dan ondergebracht in het geselecteerde forum.

Plaats reactie