Kan niet meer inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Kan niet meer inloggen

Bericht door Progresso » 26 okt 2017, 12:43

  • Wat is het probleem?Kan niet meer inloggen met mijn eigen forumnaam en passwoord. Andere zo te zien wel
    Wanneer ontstond het probleem?Installatie OneAll Social Media extensie. Extensie geinstalleerd. Bleek nog veel werk in te zitten om hem werkend te krijgen. Extensie weer verwijderd
    Adres van je forum: http://fortalezacorner.nl
    Extensies op je forum:cmBB, Analytics, Sitelogo, Shareon, Knowledgebase, Mediaembed
    Huidige stijl:Prosilver
    phpBB versie: 3.2
    Waar is je forum gehost:Neostrada
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Continue

Voor de installatie van de extensie OneAll een volledige phpbb backup gemaakt. Tevens een automatische backup R1soft aanwezig. Om de extensie OneAll werkend te krijgen moest er nog al het een en ander aan mijn LinkedIn , facebook en Twitter accounts worden gewijzigd. Voor Facebook heb ik het opgezet (developeraccount aangemaakt etc), maar kreeg toch foutmeldingen. Omdat dit niet prioriteit nummer 1 was, heb ik de extensie weer uitgezet en verwijderd. Daarna cache weer schoongemaakt.

Later op de vond probeerde ik weer in te loggen met mijn credentials en dat ging opeens niet meer. Het opnieuw versturen van het wachtwoord lukt ook niet meer. Ik krijg daar de mededeling
Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen.
Omdat er in de tussentijd wel nieuwe leden (spammers) zijn aangemeld en er door prikkers nieuwe berichten zijn geplaatst lijkt het erop dat andere wel kunnen inloggen.

Ik heb vannacht een restore via R1soft uitgevoerd. Die restore lijkt gelukt. Ik had namelijk de databank met een 20 tal nieuwe berichten gevuld, nadat de dagelijkse backup is gemaakt. Hedenmorgen (Braziliaanse tijden) lukte het me echter nog steeds niet om in te loggen.

Wie kan helpen?

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Kan niet meer inloggen

Bericht door Progresso » 26 okt 2017, 13:55

Ondertussen heeft een medebeheerder een nieuw paswoord voor mij gegenereerd en kan ik weer gewoon op het forum. Toch ben ik benieuwd hoe dit kan en hoe je dit in de toekomst zou kunnen oplossen zonder interventie van een mede-beheerder.

Gebruikersavatar
Froddelaar
Berichten: 272
Lid geworden op: 29 mar 2016, 15:09
Locatie: Aalst, Belgie
Contacteer:

Re: Kan niet meer inloggen

Bericht door Froddelaar » 26 okt 2017, 23:24

Als je een account aanmaakt met oneAll dien je elke keer in te loggen via de sociale login knoppen van OneAll.
Of je wachtwoord wijzigen/ laten wijzigen. Dan kan je achteraf via beide manieren inloggen.
Wij promoten UW muziek in ons forum & delen alles via Sociale media!
Muziek wordt ook toegevoegd in de playlist van
textradio.be!
Mail uw single + hoesje + info naar: info@muziekpromo.net of Solidjeuh@textradio.be
Onze Website: https://www.muziekpromo.net

Plaats reactie