[opgelost]Fontkleur Beheerder aanpassen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

[opgelost]Fontkleur Beheerder aanpassen

Bericht door Progresso » 02 okt 2017, 23:45

Op het forum fortalezacorner.nl wordt de beheerder (ik dus) in het ROOD weergegeven. Ik vind dit er veel te veel uitspringen en probeer in de instellingen dit te veranderen. Echter, hoe ik ook zoek, ik kom nergens iets tegen waar ik nu dit specifieke dingetje kan aanpassen.

Wel heb ik op phpbb.com soortgelijke vragen gelezen, waarop het antwoord was: Verander dit in je css styles. Ofwel duik onder de motorkap om iets simpels te veranderen.

Voordat ik dat ga doen even de volgende vraag: Kun je vanuit het dashboard deze instelling wijzigen?

Al bij voorbaat dank
Laatst gewijzigd door Progresso op 05 okt 2017, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fontkleur Beheerder aanpassen

Bericht door Jim » 03 okt 2017, 02:14

Hi! Ik heb je onderwerp even naar de supportforums verplaatst, daar past het wat beter. :)

Bedoel je met "fontkleur" gewoon je gebruikersnaam als Beheerder? In dit geval is het niet nodig om veranderingen in de CSS bestanden te maken maar kan dat gewoon via het Beheerderspaneel. Onder het tabblad "Gebruikers en Groepen" kan je bij Beheer groepen de instellingen van de Beheerders groep aanklikken. Daar kan je dan de Groepskleur (standaard #AA0000) aanpassen naar een kleur die je meer aanstaat.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Fontkleur Beheerder aanpassen

Bericht door Progresso » 03 okt 2017, 22:56

Jim schreef:
03 okt 2017, 02:14
Hi! Ik heb je onderwerp even naar de supportforums verplaatst, daar past het wat beter. :)
Hmm, herkenbaar probleem nu ik beheerder moderator ben :)

Dit gaat inderdaad lukken. Het wachten is even tot de overdracht volledig is. De vorige eigenaar Rudolf moet me nog "eigenaar" maken. Nu lukte het nog niet.

Progresso
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 jun 2017, 20:55

Re: Fontkleur Beheerder aanpassen

Bericht door Progresso » 04 okt 2017, 21:53

Gelukt. Ziet er al een stuk beschaafder uit.

Plaats reactie