Permissies voor Gasten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
Ruud66

Permissies voor Gasten

Bericht door Ruud66 » 10 feb 2017, 11:44

• Wat is het probleem? Krijg rollen en permissies niet goed ingesteld voor Gasten, het forum blijft potdicht en dat geldt ook voor bijvoorbeeld extenties als de shoutbox e.d.
    Wanneer ontstond het probleem? Al bij aanvang vanaf de installatie.
    Adres van je forum: http://spelletjesweb.com
    Extensies op je forum: Contact Admin 1.1.1 - Delete my registration 1.0.3 - Google Analytics 1.0.1 - JV Add System Bot 1.0.0 - JV Disable Outbox PM Delete 1.0.0 - JV Footer Chat 2.0.RC1 - JV Points System 2.0.0 - JV Random No Avatar 1.0.0 - JV Shoutbox 2.0.0 - phpBB Arcade 4.1.RC2 - phpBB Arcade - Game Over New Record Flash.
    Huidige stijl: prosilver Special Edition.
    phpBB versie: 3.2.0
    Waar is je forum gehost: Bluehost.com
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Is nieuwe installatie.

CP Freak

Re: Permissies voor Gasten

Bericht door CP Freak » 10 feb 2017, 13:52

Dat ligt misschien aan de permissies voor anonymous. Als deze groep ingesteld staat met geen toegang dan zie
je als gast de forums niet.

Van de extensies heb ik geen verstand.

Ruud66

Re: Permissies voor Gasten

Bericht door Ruud66 » 10 feb 2017, 14:17

Daar heb ik me werkelijk suf naar gezocht! Een vinkje bij deze en ik kon de permissies aanpassen. zie nu al direct verandering bij de shoutbox. Deze is nu zichtbaar van buitenaf. Waarschijnlijk is het nu een kwestie van rommelen met de andere permissie-instellingen maar daar kom ik wel uit. Je hebt me een boel frustratie bespaard in het aankomende weekeinde. Mijn hartelijke dank!

Groetjes,
Ruud

Ps, en een paar minuten later ziet alles eruit zoals dat ik het graag wil hebben :D

Plaats reactie