Aantal vragen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
Deere8400

Aantal vragen

Bericht door Deere8400 » 04 jan 2018, 19:00

• Wat is het probleem? N.V.T
    Wanneer ontstond het probleem? N.V.T
    Adres van je forum: N.V.T
    Extensies op je forum: N.V.T
    Huidige stijl: N.V.T
    phpBB versie: 3.2.1
    Waar is je forum gehost: N.V.T
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
N.V.T

Hallo,

Vraag 1: Style
Ik heb even wat vragen over phpbb, ik ben zelf al op onderzoek geweest hier over vragen hoe je zelf een style kunt maken.
Helaas is mijn zoek tocht op niks uit gekomen. Is er toevallig een youtube video tutorial over hoe je zelf een style kunt maken.
Aanpassen geen geen probleem. Ik heb op internet ook al gekeken maar komt helaas op niks uit. Misschien dat ik de zinnen gebruik die niet over een komen met wat ik zoek.

Vraag 2: Extensie
Is er een extensie om pagina's te maken voor b.v waar je een videobox van kunt maken met youtube video's er op. En uitleg en daar een cover bij kunt plaatsten.
Of een homo page van maken, waar je zelf iets op kunt plaatsten. Ik heb gezien dat er een portal is maar die staat allemaal vol met dingen waar ik niks aan hebt. En dat ik de home page als standaard pagina in kunt stallen. Nu staat het forum als standaard. All mijn bezoekers zien meteen het forum van plaats een home page.

Vraag 3: Banner
In welke css kan ik de banner boven de header plaatsten.

Vraag 4: Als je bij jullie een nieuw onderwerp maakt staat er een standaard bericht in. Zoals "Wat is het probleem?" "Wanneer ontstond het probleem?", waar hebben jullie dit bericht in vast gezet. dat iedereen een nieuw onderwerp maakt dat je dit bericht ziet. Dat is een goed idee waar mijn website over gaat. Bij mijn vorige website werd ik er nog al beetje moeder loos van.

Ik hoor graag terug van jullie. En alvast vriendelijk bedankt voor de moeite voor het terug beantwoorden. En je hulp.
Ik vind deze software super lekker om er mee te werken.

Groet,
Deere8400

El torro
Contacteer:

Re: Aantal vragen

Bericht door El torro » 04 jan 2018, 19:40

1) Zou je niet beter rustig beginnen en een bestaande stijl wat aanpasssen?
2)gebruik deze extensie https://www.phpbb.com/customise/db/extension/pages/
3) gebruik deze extensie https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2400186
4)gebruik deze extensie https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2284951

Deere8400

Bericht door Deere8400 » 04 jan 2018, 20:13

Vriendelijk bedankt El torro,
Dat zijn net de dingen die ik zocht.

Ik heb ook even gekeken waar de favicon geupload moet worden in filzilla maar ook daar kan ik niks over vinden.
Is het gewoon uploaden in de map "public_html" of moet deze in het mapje style.

Kun je ook zomaar de forum icons aan passen per board. Als je een board maakt met de naam algemeen en daar staan onderwerpen in dat je daar b.v een forum icon kan laten weer gave. en bij het volgende bord b.v. een ander forum icon.

El torro
Contacteer:

Bericht door El torro » 04 jan 2018, 20:17

Is het gewoon uploaden in de map "public_html" Ja
Kun je ook zomaar de forum icons aan passen per board. Als je een board maakt met de naam algemeen en daar staan onderwerpen in dat je daar b.v een forum icon kan laten weer gave. en bij het volgende bord b.v. een ander forum icon.
De termen die je gebruikt zijn wat verwarrend, probeer het gewoon zou ik zeggen ;)

Plaats reactie