Topics verhuizen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit?
Probeer phpBB3.2! Problemen lossen we samen met je op.
Plaats reactie
tomatito

Topics verhuizen

Bericht door tomatito » 14 jun 2017, 00:53

Het meest onwaarschijnlijke is gebeurt :shock: :D en er is een 1e topic op mijn forum (ik heb wat reclame gemaakt op Facebook).

Dit topic heeft een onderwerp waarvan ik mij kan voorstellen dat ik er later een apart forum van wil maken. Ik ben nog wat onervaren met PhpBB maar zover ik weet kun je topics verhuizen.

Mijn vraag: hoe zit dat met Google als je topics verplaatst? Kan dat zo maar? Of krijg je dan de hele tijd 404 meldingen? Google will punish me for this :? Yes or No?

Het wonder is trouwens iets minder groot omdat het iemand is die reclame maakt voor haar eigen website (beetje verdekt). De tekst is letterlijk overgenomen van haar eigen website.

Mijn vraag: hoe zit het bij PhpBB en dublicate content? Kent Google gewoon geen waarde toe aan deze content of moet ik bang zijn voor zakken in SERP?

Laatste vraag: zijn links in PhpBB standaard no-follow?

CP Freak

Re: Topics verhuizen

Bericht door CP Freak » 14 jun 2017, 06:44

Hoi tomatito,

Je kunt inderdaad topics verplaatsten. Uit ervaring weet ik dat als je berichten/topics verplaatst de url van de berichten hetzelfde blijft.
Er komt geen 404 melding.

El torro
Contacteer:

Re: Topics verhuizen

Bericht door El torro » 14 jun 2017, 08:42

Mijn vraag: hoe zit het bij PhpBB en dublicate content? Kent Google gewoon geen waarde toe aan deze content of moet ik bang zijn voor zakken in SERP?
Als beginnende website zou ik mij daar niet te druk over maken, momenteel kun je alleen stijgen :lol:
phpbb heeft daar ook niets mee te maken, het gaat over regels in het algemeen en jij moet zorgen voor content, liefs unieke maar een gecopieerd stukje tekst zorgt niet direct dat je daalt in ranking.

Alle links van phpbb zijn gewoon "follow" zoals je in de broncode zelf kan zijn.

Plaats reactie