Goedemidag alle,
Ik heb net de nieuwe software geüpload maar krijg een HTTP500 error..
Iemand misschien een idee wat ik er aan kan doen?
www.motorvitamine.eu/forum
[Tue Mar 28 13:39:08 2017] [error] PHP Parse error: syntax error, unexpected '[' in /var/www/vhosts/79/278903…eact/promise/src/functions.php on line 15
Deze foutcode kan ik achterhalen via de LOG MANAGER
Alvast bedankt
Booker
nieuwe installatie
Re: nieuwe installatie
Hi, welkom op phpBB.nl! 
Deze foutmelding geeft aan dat je server een te oude PHP versie draait die op dit moment niet meer wordt ondersteund in de nieuwste versies van phpBB. Het is op dit moment noodzakelijk om minstens PHP 5.4 te draaien om phpBB te kunnen installeren.
Alle versies daaronder zijn ook al dermate oud dat ze op termijn een veiligheidsrisico voor je site kunnen betekenen dus ik zou je aanraden om het verzoek aan je host over te brengen om dit z.s.m. naar een up-to-date en ondersteunde versie te updaten.

Deze foutmelding geeft aan dat je server een te oude PHP versie draait die op dit moment niet meer wordt ondersteund in de nieuwste versies van phpBB. Het is op dit moment noodzakelijk om minstens PHP 5.4 te draaien om phpBB te kunnen installeren.
Alle versies daaronder zijn ook al dermate oud dat ze op termijn een veiligheidsrisico voor je site kunnen betekenen dus ik zou je aanraden om het verzoek aan je host over te brengen om dit z.s.m. naar een up-to-date en ondersteunde versie te updaten.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Super Jim,
Ga er morgenochtend direct mee aan de slag
Groetjes
Booker
Ga er morgenochtend direct mee aan de slag

Groetjes
Booker
Jim, bedankt dat is het probleem!
Maar de site draait op drupal 5.3 en die moet ik eerst ziet te updaten.....
Maar de site draait op drupal 5.3 en die moet ik eerst ziet te updaten.....
- El torro
- Contacteer:
Drupal 5.3 is al 10 jaar oud