Error bij updaten PHP

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jopievandrongelen

Error bij updaten PHP

Bericht door jopievandrongelen » 26 jul 2012, 18:43

Ik gebruik PHPBB 3.0.10 al een tijdje zonder problemen.

Vandaag heb ik de PHP-versie geupdatet van Version 5.2.0 naar Version 5.4.0.

Sinsdien krijg ik bij het inloggen en plaatsen van berichten deze error:

Code: Selecteer alles

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in C:\domains\wwwroot\includes\utf\utf_tools.php on line 1781

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfkc() should not be called statically in C:\domains\wwwroot\includes\utf\utf_tools.php on line 1663

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfkc() should not be called statically in C:\domains\wwwroot\includes\utf\utf_tools.php on line 1663

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in C:\domains\wwwroot\includes\search\fulltext_native.php on line 1523

Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in C:\domains\wwwroot\includes\search\fulltext_native.php on line 1523
Wat kan ik doen?

Pola
Contacteer:

Re: Error bij updaten PHP

Bericht door Pola » 26 jul 2012, 22:22

Dit is een bekende bug voor php versies 5.4.0 en hoger.
Voor meer informatie verwijs ik je naar dit topic.
De oplossing voor de bug kun je hier vinden, rood is verwijderen uit /includes/startup.php en groen toevoegen (de + tekens aan het begin van de regels moeten - uiteraard - verwijderd worden).
HGN op phpbb.com

Gesloten