taal pakketten / goedkeuren van berichten

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
julian kuitert

taal pakketten / goedkeuren van berichten

Bericht door julian kuitert » 13 mar 2011, 19:38

• Adres van je forum: http://strongscape.myfreebb.nl
    Event. modificaties op je forum: -
    Wanneer ontstond het probleem? sinds dat ik de forum maakte
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? thema's, forums. enzovoort
    Wat is het probleem?
ik kan de forum taal niet veranderen naar Engels, als ik probeer: Beheerders paneel > Systeem > taalpakketten > British English (of wat voor taal dan ook) dan zegt het dat de pagina niet gevonden is en dat ze contact moeten opnemen met de webmaster met mijn email adress..

Wat is er mis,
wrm kan ik de taal van mijn forum niet veranderen in het engels?

en hoe kan ik uitschakelen, dat berichten eerst goedgekeurd moeten worden voordat
ze gepost mogen worden...
vind ik persoonlijk vrij vervelend

Bedank voor het lezen.
Julian.

Kevin
Contacteer:

Re: taal pakketten / goedkeuren van berichten

Bericht door Kevin » 13 mar 2011, 20:36

Jij zal voor support bij myfreebb.nl moeten zijn aangezien hun de bestanden kunnen beheren en jij niet dus kunnen we je hier niet mee helpen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten