Wijzigen registratie voorwaarden ...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
HLEBOEUF

Wijzigen registratie voorwaarden ...

Bericht door HLEBOEUF » 26 mar 2010, 14:08

Hallo,

Ik heb een forum dat draait samen met een site die op Joomla staat. De link tussen de 2 is voorzien door Rockbridge van RecketTheme. dit werkt allemaal perfect.
Als ik dan kijk op verscheidene fora is het wijzigen van de registratietekst gewoon in de ucp file te doen.
Doch vanzodra ik er maar iets aan weizig en opnieuw upload werkt het forum niet meer. Als ik de ongewijzigde file dan terug zet werkt alles perfect.
Enig idee wat die zou kunnen zijn ?

Jeroen

Re: Wijzigen registratie voorwaarden ...

Bericht door Jeroen » 26 mar 2010, 14:44

Als je de registratie voorwaarden wilt aanpassen moet je niet in ucp.php zijn, maar in /language/nl/ucp.php. Of bedoel je die ook?
Jeroen

HLEBOEUF

Bericht door HLEBOEUF » 26 mar 2010, 14:47

Sorry, die bedoelde ik ook

Jeroen

Bericht door Jeroen » 26 mar 2010, 14:50

Wat krijg je te zien dan? Je moet in de language bestanden altijd goed opletten dat je geen ' (aanhalingstekens) weghaald, want dan gaat het inderdaad niet goed. Zo'n vertalingsregel moet er altijd zo uit blijven zien:

Code: Selecteer alles

'VERTALING_STRING'          => 'Hier de vertaling'
Kijk dus goed of je niet perongeluk een tekentje vergeten bent.
Jeroen

HLEBOEUF

Bericht door HLEBOEUF » 26 mar 2010, 18:44

Wat ik te zien kreeg is dan bij het aanvaarden van de voorwaarde het scherm niet eens verder ging, na het terugzetten van de file wel.
Maar, ik heb het kunne oplossen door de mailfile die verstuurd word aan te passen. Wij zetten gewoon onze gebruikers hun username naar wat wij willen. Dat staat vermeld in die mail. Het is een tijdelijke werkende oplossing.
Zal dadelijke nog eens iets proberen in een test omgeving.

Gesloten