Virtuele Gemeenschappen Onderzoek

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
Acer
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2006, 19:56

Virtuele Gemeenschappen Onderzoek

Bericht door Acer » 12 apr 2006, 20:01

Hey jongens, mijn excuses dat ik dit als eerste post moet plaatsen...

Euhm ik hou mij al twee jaar bezig met virtuele gemeenschappen (bv. http://www.klerkie.be) en ik voer op dit moment een onderzoek naar sociale identiteiten en relaties binnen zo'n virtuele gemeenschap...

Aangezien jullie allemaal met phpbb bezig zijn en dus wss zelf een aantal fora hebben, wil ik jullie beleefd het volgende vragen...

Binnen dit onderzoek heb ik een online vragenlijst opgesteld, deze dient door zoveel mogelijk mensen te worden ingevuld...

Ik nodig jullie uiteraard uit zelf deze vragenlijst eventjes in te vullen, maar jullie zouden er mij een groot plezier mee doen mochten een aantal forabeheerders dit bericht zelf op hun fora plaatsen om hun leden uit te nodigen deze vragenlijst in te vullen...

Ik kan weinig in de plaats bieden, behalve dan een vermelding in mijn scriptie die hoogstwaarschijnlijk zal worden gepubliceerd onder boekvorm...

Url's die meer dan 20 keer in de resultaten voorkomen worden als casestudie met screenshot en urlvermelding vermeld, beetje gratis reclame dus...

Tis veel gevraagd, maar wie niet waagt niet wint...
url vragenlijst: http://www.klerkie.be/cookbook/research/

Alvast bedankt,
Alexander

Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Bericht door Bee » 12 apr 2006, 20:35

Je kan vragen zonder antwoord gewoon insturen zonder dat er foutmeldingen optreden, en verder zijn sommige vragen zelfs met omschrijving nogal cryptisch. En verder ontbreken er nog wel eens opties, en dan denk ik vooral bij typen personen aan het veld anders.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 12 apr 2006, 20:36

OOk kan je 2 antwoorden soms aanvinken :)

Plaats reactie