Het account "PC Web Plus" heeft Nederlands als standaard taal, dat maakt het ook zo vreemd. Maar over het inladen van taalbestanden gesproken, wellicht heeft dit probleem te maken met een ander probleem dat al langer speelt.
Kan het phpBB fallback mechanisme ook in werking treden bij de "Who Is Online" weergave? Sinds phpBB 3.1.11 werkt (viewonline.php) niet meer correct, zie
dit topic als voorbeeld. Bij bots wordt correct aangegeven welk forum deze bekijken, maar bij geregistreerde gebruikers niet. Dan is de forumlocatie altijd forumoverzicht terwijl het account werkelijk een andere locatie bekijkt.
In ProSilver treedt dit probleem niet op, in stijlen die erven van ProSilver wel. Bij het ene thema werkt het dan om het om de nl-ISO in ".../styles/themanaam/theme" te plaatsen. In mijn geval is dat niet zo bij een betaald thema -
Milk welke erft van ProSilver.
Ik snap dat jullie daar geen support op geven, maar zou dit dus ook met het phpBB fallback mechanisme te maken kunnen hebben? Bots gebruiken als voorgedefinieerde groep de Engelse taal, net als Feed To Post neem ik aan. Maar Feed To Post is niet thema afhankelijk denk ik dan?
Al met al een vreemd iets, waar ik mijn vinger niet op kan leggen.