Automatisch opschonen

Plaats reactie
Hartenheer
Contacteer:

Automatisch opschonen

Bericht door Hartenheer » 16 jul 2016, 15:19

• Adres van je forum: http://www.willems-aquariumblog.nl/bazaar/
    Event. modificaties op je forum:n.v.t.
    Wanneer ontstond het probleem?heden
    phpBB versie:3.1.9

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?n.v.t.
    Wat is het probleem?
Op de bazaar wil ik dat de advertenties na 60 dagen verdwijnen, maar ze verdwijnen veel eerder.
Zal wel wat verkeerd instellen.
Wie kan me vertellen hoe het wel moet.
Zo heb ik het op dit moment.
https://www.dropbox.com/s/v7m1z54iind4y ... 6.png?dl=0
Groeten,
Willem
Afbeelding

Jim
Contacteer:

Re: Automatisch opschonen

Bericht door Jim » 16 jul 2016, 21:36

Sta je reacties op advertenties in je Bazaar forums toe?

Als je dat niet doet, dan kan je namelijk die "Automatische opschoning berichtenleeftijd" op 60 zetten, en dan verdwijnen onderwerpen waar 60 dagen niet in gepost zijn (als je geen reacties toestaat, is dat dus 60 dagen na het plaatsen). Zorg dan wel dat je de opties "Automatische opschoonfrequentie" en "Automatische opschoning berichten bekekenleeftijd" op 0 zet, anders zorgen dus dat berichten eerder worden verwijderd, als ze bijvoorbeeld langer dan een dag niet bekeken zijn.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Hartenheer
Contacteer:

Bericht door Hartenheer » 17 jul 2016, 06:19

Hoi Jim,

Ik sta inderdaad reacties toe op de bazaar.
De enkele berichten die geplaatst waren snel verdwenen, en dat is bepaald niet prettig als je startend ben.

Dus de Automatische opschoning berichten bekekenleeftijd: op 0

En de Automatische opschoning schaduwonderwerp-leeftijd ? ook op 60 zetten? {weet namelijk niet wat ze met schaduw onderwerp bedoelen}

Ik gebruik Trader als keuze om te verkopen maar die wordt al een hele tijd niet ondersteund.
Tot nu toe heb ik er geen problemen mee maar weet jij of er een vervanger voor deze extensie is?
Groeten,
Willem
Afbeelding

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 17 jul 2016, 15:39

Een schaduwonderwerp is een link naar een al verplaatst onderwerp die in een eerdere forum blijft staan als de moderator dat aangegeven heeft. Dit is te zien aan het icoontje wat ervoor staat.

Afbeelding

Als je die optie ook op 60 zegt worden dit soort schaduwonderwerpen ook na 60 dagen verwijderd.

Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen vergelijkbare extensies voor de Trader extensie. Als je er geen problemen mee hebt en je hebt het systeem nodig dan kan je hem blijven gebruiken. Het nadeel van het gebruiken van extensies die "abandoned" zijn is dat ze niet officieel op veiligheid of goed werken zijn getest door phpBB.com en dat je ook geen ondersteuning voor de extensies kan verwachten.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Hartenheer
Contacteer:

Bericht door Hartenheer » 17 jul 2016, 15:43

Oké bedankt voor je antwoordt.

Het is jammer dat dit niet verder ontwikkeld is.
Zou mooi zijn als er een kop zou zijn met advertentie voldaan.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Plaats reactie