Jan schreef:* De rollover images laten iets op zich wachten, misschien een idee om ze samen met de pagina te laten laden.
Ik merkte toen ik even vanaf het werk keek ook wat vertraging, maar daar is de verbinding ook slecht. Thuis gaat het perfect. Hoe bedoel je "samen met de pagina te laden"? Ze staan nu in overall_header.
* Probeer "Verwijder alle forumcookies | Het team" en de forumlijst wat meer van elkaar te scheiden
* Je header is best mooi, maar wel vrij groot. Op zich uiteraard geen probleem, maar op kleinere schermen heb je dan niet direct een overzicht op alle fora. Probeer daarom misschien de tekst tussen de header en de fora naar onderen te verschuiven.
Ik heb de tijd nu vanaf overall_header naar index_body verplaatst, onderaan net onder de forumcookies en het team. Die twee heb ik uit elkaar getrokken door ze links en rechts uit te lijnen. Dat scheelt alweer iets. Het inloggedeelte heb ik juist naar boven getrokken, omdat mensen het vervelend vinden dat ze óf eerst moeten klikken óf eerst naar beneden moesten scrollen. Omdat het forum totaal 14 subforums telt, is dat vervelend. Verder valt er ook weinig naar beneden te trekken denk ik. De header is al sinds de start het herkenningsding van SFB, dus die ga ik niet zomaar omgooien.
Voor de rest, puik werk!
Succes!
Thanks!