Tjah weet je wat het is. als je grafische dingen dan zo goed kan... waarom zien de icoontjes op de navigatiebalk er dan nog steeds zo gaar uit. Bovendien kun je niet verwachten dat je na een week "gespeeld" te hebben met css al gelijk een mooie stijl kunt maken. Ik vind het niet erg om je te helpen, maar leer eerst html en css, want je zegt nu wel dat je dat verlieverlee kan, maar dat is echt niet iets wat je in een week kunt leren. Het moeilijkste aan html en css is waarschijnlijk nog dat je geduld moet hebben. Bovendien kan ik wel zeggen, ja je moet <div class="iets"></div> ertussen plaatsen, maar wat heb je daaraan? daar leer je niet zo heel veel van, leer liever de betekenis van <div> of <span> ofzo. Zie het maar zo, we kunnen alles wel voor je voorkauwen, maar dan leer je er helemaal niets van. phpBB styles maken is zowieso niet echt dé manier om css en html te leren, wat je beter kunt doen is gewoon eerst een simpele website maken. Ik zal even zeggen hoe ik het geleerd heb:
Ik had frontpage gedownload, tjah foute stap want dit is gemaakt door micro$oft en zit dus vol bugs enzo. Toen besefte ik dat dreamweaver misschien een betere keuze was, en dat was bovenwonder ook zo. Ik installeerde dreamweaver en volgde de ingebouwde tutorials. Ok, leuk en aardig maar die werkte wel met voor-de-oorlogse tabllen

toen ik dat eenmaal onder de knie had, had ik toch een beetje een basis van hoe het allemaal werkte, daarna ging ik eens in broncodes van websites snuffelen, en ik moet toegeven dat ik dat nog steeds doe. En meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen, deze manier heeft voor mij geholpen, kijk maar of het voor jou ook dé manier is. Ik brand dreamweaver wel even op een schijfje en neem het morgen wel mee naar school als je wilt.