Nieuw met phpBB
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Nieuw met phpBB
Hoi
Ik wil phpBB gaan gebruiken om een forum te starten. Is er ergens een handleiding online te vinden waar men kan zien hoe een logo en kleurinstellingen te wijzigen?
Gr Ron
Ik wil phpBB gaan gebruiken om een forum te starten. Is er ergens een handleiding online te vinden waar men kan zien hoe een logo en kleurinstellingen te wijzigen?
Gr Ron
Re: Nieuw met phpBB
Welkom op phpbb.nl
Misschien kun je de vraag iets specifieker stellen, om welke stijl gaat het? Welke kleuren zou jij bijvoorbeeld willen aanpassen? Op deze manier kunnen wij je denk ik beter helpen
Misschien kun je de vraag iets specifieker stellen, om welke stijl gaat het? Welke kleuren zou jij bijvoorbeeld willen aanpassen? Op deze manier kunnen wij je denk ik beter helpen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik ben vooral benieuwd hoe ik de header kan vervangen met mijn eigen logo. Ook zie ik op verschillende phpBB forums banners etc staan. Is er geen NL handleiding voorhanden waar dit terug gevinden is.David schreef:Welkom op phpbb.nl
http://wiki.phpbb.nl/3.x/Logo_wijzigen
Ger zijn link werk niet !
Logo wijzigen werk ook niet voor mij
Top dank voor de tips . Nu nog weten hoe ik banners kan uploaden
NASHVILLE schreef:http://wiki.phpbb.nl/3.x/Logo_wijzigen
Ik heb een domein geregistreerd bij Argeweb voor mijn forum. Nu maar hopen dat zij daar ook phpBB kunnen voor installeren